این پرده‌ها دکور اتاق خواب را خاص و بی‌نظیر می‌کنند

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پرده اتاق خواب را باید به‌گونه‌ای انتخاب و ترکیب کنید که در ساعت‌های مختلف شبانه روز بتوانید میزان نور وارد شده و حریم شخصی را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.
انواع مدل های پرده در دکور اتاق خواب

در این مطلب از مجله دلتا انواع مدل های پرده در دکور اتاق خواب را معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که بهتر است این پرده اتاق خواب را با توجه سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید تا فضایی هماهنگ و متناسب داشته باشید. همراه ما باشید.

انواع پرده‌های ساده و بدون طرح برای اتاق خواب

پرده های ساده و بدون طرح اغلب برای سبک دکوراسیون مدرن و امروزی مناسب هستند که جلوه‌ای ساده به اتاق خواب می‌دهند. البته اگر اتاق خواب شما با عناصر زیاد دکوری که دارای طرح و نقش است دیزاین شده، پیشنهاد می‌کنیم از پرده بدون طرح استفاده کنید تا فضا شلوغ نشود.

انواع مدل های پرده در دکور اتاق خواب

انواع پرده طرح‌دار برای اتاق خواب

توجه داشته باشید که طبق اصول دکوراسیون اتاق خواب، می‌توانید رنگ وطرح پرده را با رنگ و طرح یکی دیگر از وسایل اتاق هماهنگ کنید تا فضایی منسجم داشته باشید. برای اینکه دکوراسیون زیباتری در اتاق خواب خود داشته باشید به مطلب این رنگ‌ها برای اتاق خواب ممنوع است سر بزنید.

طرح گل‌دار پرده اتاق خواب

یکی از انواع مدل های پرده در دکور اتاق خواب طرح‌های گل‌دار پرده بوده که شامل شکل‌های گل، شاخه، برگ و درختان هستند، رنگ‌های متنوع و جلوه‌ای جذاب به اتاق خواب می‌دهند و فضایی با ظرافت در آن ایجاد می‌کند. به یاد داشته باشید که این نوع طرح اغلب مناسب دکوراسیون کلاسیک و تلفیقی است.

انواع مدل های پرده در دکور اتاق خواب

طرح هندسی پرده اتاق خواب

از پرده‌هایی که دارای شکل هندسی هستند، بهتر است در اتاق خواب‌هایی که به سبک مدرن و امروزی دکور شده‌اند، استفاده کنید. اگر به دنبال مدل‌های زیبا پرده برای آشپزخانه خود هستید به مطلب زیباترین و مدرن‌ترین پرده‌ها در دکور آشپزخانه سر بزنید.

طرح هندسی پرده اتاق خواب

طرح راه راه پرده اتاق خواب

طرح راه راه پرده‌ها را می‌توان در هر سبک دکوراسیونی استفاده کرد. تنها توجه داشته باشید که طرح راه راه افقی، پنجره را عریض‌تر و طرح راه راه عمودی، پنجره را بلندتر نشان خواهد داد.

طرح راه راه پرده

طرح داماسک پرده اتاق خواب

پرده‌هایی که دارای طرح داماسک هستند، جلوه لوکس و تجملی به اتاق خواب خواهند داد و بهتر است که از آن در دکوراسیون کلاسیک استفاده کنید.

طرح داماسک پرده

پیشنهاد مطالعه: این مطلب با رنگ، خانه بزرگ‌تر جلوه می‌کند یا کاغذ دیواری؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۳۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…