درشت‌تر نشان دادن چشم‌ها با ۵ ترفند آرایشی

۱۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چشم‌ها جزو مهم‌ترین اجزای صورت هستند که تاثیر فراوانی بر زیبایی چهره دارند. به همین دلیل است که داشتن چشم‌های درشت و زیبا آرزوی هر خانمی است.
بزرگ نشان دادن چشم

اگر شما هم به صورت طبیعی چشم‌های درشت و بزرگی ندارید، با استفاده از چند ترفند آرایشی ساده می‌توانید به این مدل چشم دست پیدا کنید. در این مطلب از مجله دلتا با ترفندهای آرایشی برای بزرگ نشان دادن چشم ها آشنا خواهید شد.

۵ ترفند آرایشی برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم ها

از ریمل استفاده کنید

برای بزرگ نشان دادن چشم‌ها می‌بایست بعد از اینکه لایه اول ریمل را روی مژه‌ها زدید، لایه دوم را فقط به قسمت‌های بیرونی مژه بزنید. برجسته کردن قسمت‌های خارجی مژه‌ها باعث می‌شود تا چشم‌های شما بازتر و کشیده‌تر به‌نظر برسد.

بزرگ نشان دادن چشم

بزرگ نشان دادن چشم ها با هایلایتر

همانطور که استفاده از هایلایتر بر روی گونه‌ها موجب جذب نور می‌گردد، برای چشم‌ها هم همینطور است. نیازی نیست که حتما ترفندهای عجیب و غریب آرایشی بلد باشید تا بتوانید چشم‌های خود را بزرگ‌تر نشان دهید. تنها کافی است تا یک هایلایتر یا حتی یک سایه چشم کرم رنگ براق را بر روی مرکز هر پلک خود بزنید. این کار، چشم‌ها را روشن و براق خواهد کرد.

قرمزی دور چشم را پنهان کنید

هیچ چیزی به اندازه خط چشم، باعث نمی‌شود که سفیدی دور چشم شما بیشتر به‌نظر برسد. توصیه می‌کنیم برای بزرگ نشان دادن چشم‌ها، چشمان خود را با یک خط چشم کرمی یا نود بکشید. این کار اساسا مثل کانسیلر برای نواحی داخلی چشم شما عمل می‌کند. استفاده از خط چشم هر نوع تن رنگ قرمز و صورتی را از بین می‌برد. در نتیجه سفیدی چشم شما سفیدتر و روشن‌تر به‌نظر خواهد رسید. این قضیه تاثیر به‌سزایی در بزرگ نشان دادن چشم دارد.

بزرگ نشان دادن چشم

قوس ابروی خود را تنظیم کنید

شکل ابروها می‌تواند تاثیر بسزایی در بزرگ نشان دادن چشم داشته باشد. همه چیز هم بستگی به قوس ابروها دارد. وجود قوس در ابرو باعث می‌شود تا ناحیه بیشتری از پوست بالای چشم شما دیده شود. این موضوع باعث ایجاد خطای دید شده و چشم‌ها را بزرگ‌تر نشان خواهد داد. به هیچ‌ عنوان بیش‌ازحد ابروهای خود را برندارید، بهتر است برای انجام این کار از یک فرد حرفه‌ای کمک بگیرید.

زیر ابروها را فراموش نکنید

رد شدن از این مرحله ممکن است تمام تلاش‌های شما را برای بزرگ نشان دادن چشم ها از بین ببرد. یک هایلایتر مخصوص ابرو خریداری کرده و آن را به راحتی بر روی استخوان‌های ابرو و به سمت گوشه‌های داخلی چشم‌ها بکشید. این کار باعث می‌شود هرگونه تیرگی در گوشه‌های داخلی چشم از بین برود. همچنین زدن هایلایتر در زیر ابروها، چشم‌های شما را بازتر کرده و تمام توجه را به قسمت بالایی جلب می‌کند.

بزرگ نشان دادن چشم

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب راهکارهای انتخاب شامپو مناسب موهای شما را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۰ در ۲:۲۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۵:۵۱ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۵:۴۲ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۴:۳۸ ب٫ظ

    فوق العاده بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۵:۰۰ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  9. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۳:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…