راهکارهای انتخاب شامپو مناسب موهای شما

۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خرید شامپو یکی از دغدغه‌هایی است که معمولا اکثر افراد با آن مواجه هستند. تا به حال چند بار در مقابل قفسه شامپوها نمی‌دانستید کدام شامپو را انتخاب کنید؟
انتخاب شامپوی مناسب

موی سر یکی از مولفه‌های مهم زیبایی است و همه افراد دوست دارند موهایی زیبا داشته باشند. انتخاب شامپوی مناسب مو علاوه بر تقویت موها، زیبایی موها را چند برابر می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا راه و روش انتخاب یک شامپوی مناسب برای موها را به شما نشان می‌دهیم.

انتخاب شامپوی مناسب برای انواع مو

شامپو تقویت کننده

این دسته از شامپوها، انتخابی مناسب برای موهای آسیب‌دیده، بیش‌ازحد دست‌کاری شده، رنگ شده، ضعیف و شکننده هستند و فرمولاسیون آن‌ها به گونه‌ای است که برای بهبود وضعیت موی سر حاوی پروتئین بیشتری نسبت به سایر شامپوها هستند. شامپوهایی که دارای عنصر کینین هستند علاوه‌بر حجیم سازی مو، تاثیر خوبی بر روی موهای آسیب‌دیده و شکننده می‌گذارند.

انتخاب شامپوی مناسب

شامپو حجم‌دهنده

این دسته از شامپو‌ها بهترین انتخاب برای تار مو‌های نازک و نرم هستند. اگر دوست دارید که موها و استایل شما بیشتر جلوه کند و موهای پرحجم‌تر شوند، قطعا استفاده از شامپوی حجم‌دهنده انتخابی مناسب برای شما است. امروزه شامپوهایی مخصوص با فرمولاسیون مناسب برای تارهای نازک مو موجود است که علاوه‌بر فراهم کردن رطوبت کافی موها، آسیبی هم به آن‌ها نمی‌رسانند.

شامپوهای آبرسان و مرطوب‌کننده

این شامپوها برای درخشندگی و صاف شدن مو عالی است، موهای شما را ابریشمی و نرم خواهد کرد و برای موهای ضخیم و فرفری گزینه مناسبی است. این شامپوها را به‌دلیل سبک و ملایم بودن آن‌ها می‌توانید هر روز استفاده نمایید.

انتخاب شامپوی مناسب صاف‌کننده و نرم‌کننده

این شامپوها حاوی مرطوب‌کنندگی بیش‌ازحد است که یکی از عوامل اصلی صاف شدن مو است. برای داشتن موهایی صاف، بهتر است که از این شامپوها استفاده کنید. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید مطلب چگونه بدون آسیب، موهای خود را صاف کنیم؟ را بخوانید.

انتخاب شامپوی مناسب

انتخاب شامپوی مناسب برای موهای رنگ شده

رنگ، مش و سایر اعمال شیمیایی پس از مدتی به موها آسیب می‌زند و موها را شکننده می‌کند. شامپو و نرم‌کننده‌هایی که در بازار برای موهای رنگ شده وجود دارد سبب تثبیت رنگ مو می‌شود زیرا مواد پاک‌کننده آن نسبت به شامپوهای دیگر کمتر است. افرادی که از این شامپوها استفاده می‌کنند موهای آن‌ها به علت از بین رفتن الکتریسیته موها لخت می‌ماند و وز نمی‌شود.

شامپوی مناسب شوره

انتخاب و خرید شامپو ضدشوره نیاز به دقت زیادی دارد زیرا برخی از این شامپوها ترکیبات قوی دارند که سبب خارش، خشکی و حساسیت بیش‌ازحد پوست کف سر می‌شود. شامپوهای ضد شوره کف سر را از شوره پاک می‌کنند و پوست سر را به خوبی تمیز می‌کنند.

انتخاب شامپوی مناسب

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب معجزه شگفت‌انگیز ماساژ صورت با یخ را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۰۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۶:۴۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۹ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۸:۰۵ ق٫ظ

    خیلی مفید بود ممنون

    پاسخ

  7. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۸:۰۵ ق٫ظ

    خیلی مفید بکد ممنون

    پاسخ

  8. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۹ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۸:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…