چگونه بدون آسیب، موهای خود را صاف کنیم؟

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده طولانی مدت از مواد شیمیایی و صاف‌کننده‌ مو عوارض جانبی مضری دارد. چرا به جای آن از روش‌های صاف کردن مو با مواد طبیعی و مطمئن‌تر استفاده نکنیم؟
صاف کردن مو بدون اتو

صاف کرن موهای فر آسان نیست. مسئله این است که بیشتر این راه‌ها آسیب‌های طولانی مدتی برای موها ایجاد می‌کنند. در این مطلب از مجله دلتا چند روش خانگی صاف کردن مو بدون اتو و سشوار را به شما معرفی می‌کنیم که با کمک آن می‌توانید موهای خود را به‌طور طبیعی صاف نگه‌دارید.

۵ راهکار ایمن برای صاف کردن مو بدون اتو

تخم‌مرغ و روغن زیتون

تخم‌مرغ سرشار از پروتئین است و موهای شما را نرم و آن‌ها را تغذیه می‌کند. روغن زیتون نیز نرم کننده بسیار خوبی برای موهای شما است. مخلوط این مواد به شما مویی نرم و بدون وز می‌دهد. ابتدا، باید این مواد را کاملا با یکدیگر مخلوط کنید. سپس، آن را روی کف سر خود قرار دهید. بعد از یک ساعت موهای خود را بشویید.

صاف کردن مو بدون اتو

صاف کردن مو بدون اتو و با شیر، عسل و توت‌فرنگی

شیر، به‌تنهایی به‌دلیل پروتئین فراوانی که دارد صاف کننده طبیعی بسیار خوبی برای پوست است. اگر آن را با عسل مخلوط کنید بهتر است، زیرا عسل نوعی نرم‌کننده است که کمک می‌کند رطوبت موی شما حفظ شود. بنابراین، دیگر موهای شما وز نخواهند شد. همچنین، مخلوط شیر و عسل موهای شما را نرم و براق می‌کند.

آلوئه‌ورا

روش دیگر صاف کردن مو بدون اتو و سشوار، استفاده از آلوئه‌ورا است. آلوئه‌ورا سرشار از آنزیم‌هایی است که به نرمی، صافی و رشد موهای شما کمک می‌کند. این محصول به ساقه موی شما نفوذ می‌کند و با آبرسانی آن، وز موهای شما را از بین می‌برد. ابتدا نصف فنجان روغن گرم و نصف فنجان ژل آلوئه‌ورا را با هم مخلوط کنید. سپس، این مخلوط را روی موهای خود بمالید. پس از ۳۰ تا ۴۰ دقیقه آن را بشویید.

Untitled 1 211 چگونه بدون آسیب، موهای خود را صاف کنیم؟

 

روغن کرچک

روغن کرچک علاوه‌بر خواص و فواید دیگری نظیر درمان عفونت‌های پوستی و مشکلات معده و یبوست، کارکرد عجیب و فوق العاده‌ای برای صاف کردن موهای شما دارد. این روغن موهای شما را ترمیم و آن‌ها را نرم می‌کند. همچنین، با آبرسانی مو وزی آن را کنترل می‌کند. برای صاف کردن مو به روش گیاهی می‌توانید از روغن کرچک استفاده کنید.

آبلیمو و شیر نارگیل

ترکیب این دو ضمن نرم کردن موهای شما، پوست سر را با ویتامین C تقویت می‌کند. یک چهارم فنجان شیر نارگیل و یک قاشق غذاخوری آبلیمو را خوب با هم مخلوط کنید. محلول مورد نظر را یک شب در یخچال نگهداری کنید. صبح روز بعد موها را از ریشه تا نوک مو به محلول آغشته کنید. آن را به مدت ۳۰ دقیقه روی موها بگذارید. سپس، با شامپوی ملایم و آب سرد آن را بشویید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب اشتباهاتی در زیبایی مو که شما را پیر می‌کند را بخوانید.

صاف کردن مو بدون اتو

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب معجزه شگفت‌انگیز ماساژ صورت با یخ را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۰:۲۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۷:۴۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۶:۱۸ ب٫ظ

    عالی و کاربردی خیلی ممنون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۱:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…