۷ وسیله‌ای که خانه شما را کوچک و زشت می‌کند

۱۹
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با توجه به کوچک شدن فضای خانه‌ها در این روزها، همه ما به دنبال نکته‌هایی از دکوراسیون داخلی هستیم که فضای خانه ما کوچک و محدود به‌نظر نرسد.
وسایل نامناسب در چیدمان و دکوراسیون منزل

یکی از نکات اصلی دکوراسیون فضاهای کوچک دقت در خرید وسایل ضروری زندگی است. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی وسایل نامناسب در چیدمان و دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

فرش کوچک

اگر خانه شما کوچک است و فضای محدودی دارید، بهتر است از فرش کوچک در چیدمان خانه استفاده نکنید زیرا استفاده از فرش کوچک سبب می‌شود فضای کوچک خانه شما کوچک‌تر به‌نظر برسد. بنابراین سعی کنید فرش بزرگی را انتخاب کنید که تا حدی به بزرگ‌تر نشان دادن فضا به شما کمک کند.

وسایل نامناسب در چیدمان و دکوراسیون منزل

کوسن زیاد

اگر خانه شما کوچک است هرگز از تعداد زیادی بالش و کوسن بر روی مبلمان خود استفاده نکنید زیرا هم باعث شلوغ شدن فضا و هم باعث کوچک‌تر نشان دادن فضای خانه خواهد شد. توجه داشته باشید که اندازه کوسن یا بالش روی مبل باید متناسب با ابعاد صندلی در نظر گرفته شود.

وسایل نامناسب در چیدمان و دکوراسیون منزل

میزها و عسلی‌های بزرگ

اگر خانه شما کوچک و فضای آن محدود است، میز و عسلی‌های بزرگ را نخرید. میز و عسلی‌های بزرگ فضای خانه را محدود می‌کند، پس از میزهای تاشو بخرید که پس از اتمام کار میز را جمع کنید تا فضای کمتری را اشغال کند. مبل‌های میزدار نیز گزینه مناسبی هستند و به شما این امکان را می‌دهند که با یک تیر دو نشان بزنید. در چیدمان خانه‌های نقلی می‌توانید از میزهای عسلی کشودار بهره ببرید. اگر میزهای عسلی دارای کشو باشند به راحتی می‌توان از آن‌ها استفاده‌های مختلفی کرد.

میزها و عسلی‌های بزرگ

پرده کوتاه

یکی از وسایل نامناسب در چیدمان و دکوراسیون منزل استفاده از پرده کوتاه است. در طراحی دکوراسیون خانه های کوچک از پرده کوچک استفاده نکنید زیرا پرده‌های کوتاه، دیوارها را کوتاه نشان می‌دهد و همین امر باعث می‌شود خانه شما کوچک‌تر به‌نظر برسد. بهتر است پرده‌ها از بالای پنجره آویزان شود و تا روی کف برسد. برای اینکه دیدن پرده‌های زیبا و جذاب در دکور منزل به مطلب ۵ مدل‌ پرده جدید و شیک برای پذیرایی منزل مراجعه کنید.

پرده کوتاه

خرده‌ریزها و اکسسوری های زیاد

خرده‌ریزها و اکسسوری‌های زیاد، دشمن خانه‌های کوچک نیز به‌شمار می‌رود. با کم کردن تعداد آن‌ها و حذف کردن برخی از آن‌ها می‌توانید به فضایی دلبازتر دست پیدا کنید.

تختخواب‌های بزرگ

در اتاق خواب منازل کوچک از تخت‌خواب‌های خیلی بزرگ استفاده نکنید، شما می‌توانید از تختخواب‌هایی که پس از استفاده جمع می‌شوند، استفاده کنید. تختخواب‌‌های جک‌دار و کشویی نیز انتخاب خوبی برای فضاهای کوچک هستند زیرا شما به راحتی می‌توانید لباس‌ها یا وسایل اضافی که همیشه از آن‌ها استفاده نمی‌کنید را در صورت عدم نیاز، زیر این تخت‌ها قرار دهید. همچنین میز مطالعه تاشو و همین طور میز‌ آرایش‌های فانتزی کوچک یک انتخاب مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب منازل کوچک است. برای دیدن روتختی‌های زیبا و جذاب به مطلب زیباترین و مدرن‌ترین روتختی‌ها برای اتاق خواب مراجعه کنید.

تختخواب‌های بزرگ

میز تلویزیون بزرگ

اگر شما هم با مشکل کمبود فضا برای قرار دادن میز تلویزیون مواجه هستید، می‌توانید تلویزیون خود را بر روی دیوار نصب کنید. تلویزیون‌های امروزی قابلیت نصب به دیوار را دارند و برای کاربرانی که در منزل خود فضای زیادی برای قرار دادن میز تلویزیون ندارند، گزینه ایده‌آلی هستند.

میز تلویزیون بزرگ

پیشنهاد مطالعه: مطلب خانه‌ای لوکس و گران تنها با این چند وسیله را بخوانید.

۱۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۶:۲۵ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۱:۳۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۱:۰۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در ۱:۱۵ ق٫ظ

  6. ساحارا

    ۲۴ دی ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ

    👍🏻

    پاسخ

  7. ارام

    ۲۳ دی ۱۴۰۱ در ۵:۵۹ ب٫ظ

    این نطر شما موافقم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۴ دی ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۳ ق٫ظ

      ممنون از حضور ارزشمند شما🌹

      پاسخ

  8. ناشناس

    ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۲۳ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۲۲ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۵۹ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۲۹ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۱۹ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۲۴ تیر ۱۴۰۱ در ۶:۱۷ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۸ ب٫ظ

  14. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۷ ق٫ظ

  15. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۶:۳۶ ق٫ظ

  16. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۲ ب٫ظ

  17. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۶ ب٫ظ

  18. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۴۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…