برای داشتن استایلی خاص، زیر پالتو چی بپوشیم؟

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بسیاری از پالتوهایی که در هوای سرد استفاده می‌کنیم جلوباز هستند و باید لباس مناسبی را برای زیر آن‌ها انتخاب کرد که با آن هماهنگی داشته باشد.
زیر پالتو چی بپوشیم

با یک انتخاب مناسب برای لباس زیر پالتو می‌توانید استایل چشم‌گیری داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا چند آیتم مناسب برای زیر پالتو به شما معرفی می‌کنیم که بهتر بدانید زیر پالتو چی بپوشیم.

زیر پالتو چی بپوشیم؟

هودی

هودی یکی از لباس‌های پرکاربرد زمستانی است که هم به تنهایی و هم به‌همراه اکثر لباس‌ها قابل استفاده است. بهتر است برای زیر پالتو یک لباس گرم بپوشید و هودی با ویژگی‌هایی که دارد، انتخاب خوبی برای زیر پالتو است. تنها توجه داشته باشید که رنگ هودی با رنگ پالتو شما هماهنگی داشته باشد.

زیر پالتو چی بپوشیم

بادی، جوابی منحصربه‌فرد برای سوال زیر پالتو چی بپوشیم

پوشیدن لباسی که کاملا اندازه شما باشد زیر پالتو آزاد، شما را خوش استایل نشان می‌دهد. برای چنین ترکیبی می‌توانید از بادی استفاده کنید. بادی‌های آستین بلند با پارچه‌های ضخیم که امروزه تنوع زیادی دارند.

دامن کوتاه

اگر قصد دارید به مهمانی بروید و می‌خواهید کمی از استایل اسپرت خارج شوید، می‌توانید دامن‌های تنگ و کوتاه چرم تا بالای زانو را زیر پالتو استفاده کنید. برای بالاتنه نیز بهتر است پیراهن شما کوتاه باشد و زیاد آزاد نباشد تا با دامن شما هماهنگی داشته باشد. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب ترکیب رنگ‌هایی که شما را لوکس می‌کند!  را بخوانید.

بلوز بافت

بلوزهای بافت یکی از لباس‌هایی هستند که هر فردی باید در کمد لباس خود برای جواب سوال زیر پالتو چی بپوشیم داشته باشد چون علاوه‌بر اینکه در هوای سرد گرمای خوبی دارد، زیر کاپشن یا پالتو قابل استفاده است. امروزه بلوزهای بافت در انواع ساده و مدل‌دار وجود دارند و برای فعالیت‌های روزمره و یا شرکت در مهمانی می‌توانید به‌عنوان لباس زیر پالتو از آن استفاده کنید.

زیر پالتو چی بپوشیم

یقه اسکی، جواب همیشگی سوال زیر پالتو چی بپوشیم

یکی از لباس‌های محبوب زمستانی یقه اسکی است که برای افرادی که یقه کشیده داشته باشند گزینه مناسبی است و به‌عنوان لباس زیر پالتو می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر انتخاب شما برای لباس زیر پالتو یقه اسکی است، برای تکمیل استایل خود آیتم‌های نیمه‌رسمی و کژوال را انتخاب کنید.

دورس

دورس که شباهت زیادی به هودی دارد و تنها تفاوت آن با هودی نداشتن کلاه است، یکی دیگر از لباس‌هایی است که می‌توانید زیر پالتو بپوشید. بهتر است دورس با رنگ‌های خنثی انتخاب کنید. اگر رنگ دورس و پالتو شما یکی باشد بهتر دیده می‌شوید.

شومیز

اگر نمی‌خواهید جواب سوال زیر پالتو چی بپوشیم شما خیلی ضخیم باشد، شومیز بپوشید. از پوشیدن شومیزهای حریر و شومیزهایی که طرح‌های شلوغ دارند، خودداری نمایید. چون ظاهر شما را شلوغ و ناهماهنگ نشان می‌دهد.

زیر پالتو چی بپوشیم

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه چند ترفند کاربردی برای استفاده مجدد از لباس‌های دورریختنی را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۱:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۸:۴۸ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۸:۴۲ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۸:۴۳ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…