اشتباهاتی در زیبایی مو که شما را پیر می‌کند

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پیری می‌تواند یکی از حقایق زیبای زندگی باشد اما نیازی نیست که برای آن عجله کنیم. چیزهای ظاهرا کم‌اهمیتی مثل مدل موی اشتباه می‌تواند شما را پیرتر از چیزی که هستید نشان دهد.
مدل مو اشتباه

موهای مناسب برای چهره و سبک زندگی به شما این اطمینان را می‌دهند که در بهترین حالت خود به‌نظر می‌رسید. همچنین داشتن مدل مو اشتباه می‌تواند شما را پیر و بی‌نشاط نشان دهد. در این مطلب از مجله دلتا شما را با نکاتی در رابطه با این اشتباهات آشنا می‌کنیم.

نکات مدل مو اشتباه که شما را پیر نشان می‌دهند

لخت کردن موی صاف

یک فرق وسط قشنگ می‌تواند خیلی شیک باشد و در آن شکی نیست. اما با افزایش سن موهای شما نازک می‌شود. بنابراین بهتر است حجم موهای خود را افزایش دهید تا این مشکل مربوط به سن به چشم نیاید. پیشنهاد می‌شود که با مدل مویی متفاوت مانند تغییر در مسیر فرق مو آن را بهتر کنید.

مدل مو اشتباه

دنباله موی بلند و خلوت

یک مدل مو اشتباه دیگر در مورد موی صاف که باعث پیرتر به‌نظر رسیدن می‌شود، کوتاه نکردن نوک موها است. موی بلند نازک‌تر به‌نظر می‌رسد و موی نازک‌تر چهره را پیرتر نشان می‌دهد. اگر صورت کشیده‌ای دارید، یک مدل موی باب استایل می‌تواند آن را کوتاه‌تر نشان دهد و اگر صورت گرد دارید، می‌تواند آن را بلندتر نشان دهد. همچنان که پیرتر می‌شوید این مدل مو برای همه شما خوب است.

قاب‌بندی نکردن صورت

اگر دوست دارید همیشه موی بلند داشته باشید باید کمی ظرافت با افزودن لایه‌هایی قاب‌بندی‌کننده صورت به آن اضافه کنید تا توجه به ویژگی‌های چهره شما جلب شود و صورت شما ظاهری شاداب‌تر داشته باشد. مکان مناسب برای شروع اولین لایه مو، استخوان گونه است که یک بخش برجسته صورت است. قاب‌بندی، بدنه اطراف صورت را می‌سازد.

مدل مو اشتباه

مدل مو اشتباه با چتری‌های غلط

اگر می‌خواهید مدل موی چتری را انتخاب کنید تا ظاهری جوان‌تر به خود بدهید، لطفا حتما به سه عامل مهم توجه داشته باشید. باید از مدل موی چتری متناسب با سبک زندگی خود استفاده کنید. برخی از این مدل موها هر سه هفته یک بار باید دوباره کوتاه و مرتب شوند. همچنین باید برای بافت مو و شکل صورت شما مناسب باشد.

رنگ موی خیلی تیره

رنگ مو خیلی تیره یک مدل مو اشتباه است که در تمام قسمت‌ها یک سایه صاف و یک‌دست ایجاد می‌کند. یک حالت یک‌دست که بسیار تیره است و سایه تیره و روشن آن کم است که به این معنا است که همه توجه به چهره شما معطوف می‌شود. اگر دوست ندارید که لکه‌ها و چین و چروک‌های شما مشخص باشد بهتر است که ترکیبی از سایه‌ها را برای به دست آمدن یک ظاهر درخشان ایجاد کنید. این موضوع در رابطه با ابرو نیز می‌باشد که می‌توانید مطلب ابروهایی پرپشت با سوزاندن بادام در منزل را بخوانید.

مدل مو اشتباه

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه با این ماسک‌های معجزه‌آسا موهای خود را نرم و ابریشمی کنید! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۱:۳۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۱ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۶ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۳:۴۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۳:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…