لیست لوازم آرایشی که هر خانمی باید داشته باشد

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر بخواهید یک لیست لوازم آرایشی تهیه کنید، باید بگوییم که کار شما خیلی سخت است، زیرا هزاران نوع محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار وجود دارد که برای خودش شهر فرنگی است.
لوازم آرایش ضروری

چه یک خانم مبتدی در فن آرایش کردن باشید یا یک آرایشگر حرفه‌ای، اگر می‌خواهید همیشه یک آرایش مناسب داشته باشید، باید قطعا در جعبه یا کیف لوازم آرایش خود لوازم آرایش ضروری صورت را بگنجانید. در این مطلب از مجله دلتا شما را با این اقلام آشنا خواهیم کرد.

لیست لوازم آرایش ضروری برای صورت

کرم مرطوب‌کننده

قطعا می‌دانید که مرطوب کردن پوست چقدر مهم است و شما باید قبل از اینکه آرایش خود را شروع کنید پوست صورت خود را کاملا مرطوب نمایید. آبرسانی به پوست صورت از جمع شدن آرایش در نواحی خشک صورت، نشت کردن از خطوط و چروک ریز جلوگیری می‌کند. برای داشتن پوستی ایده‌آل می‌توانید مطلب آبرسانی به پوست را جدی بگیرید را مطالعه کنید.

لوازم آرایش ضروری

پرایمر صورت، از لوازم آرایش ضروری

پرایمر صورت برای صاف کردن، برطرف کردن نواقص چهره، برطرف کردن خطوط ریز و کمتر دیده شدن چین و چروک‌ها و منافذ بزرگ شده صورت طراحی شده است. وقتی از پرایمر استفاده می‌کنید، حتما چند دقیقه‌ای آن را روی پوست بخیسانید و قبل از ادامه بقیه کارهای روتین آرایش، اجازه دهید خوب روی پوست صورت بخوابد.

فاندیشین

یک فاندیشن با کیفیت یکی از مهم‌ترین محصولات در کیف لوازم آرایش شما است. زیرا پایه و اساس کلی بقیه آرایش شما را شکل می‌دهد. یک پالت کرم می‌تواند بهترین راه برای استفاده باشد زیرا این پالت‌ها در رنگ‌های مختلفی هستند و تقریبا با همه انواع پوست سازگاری دارند. علاوه بر این، خیلی هم جمع‌وجور و راحت هستند.

کانسیلر

برای داشتن لوازم آرایش ضروری حداقل باید دو کانسیلر در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید. اولین کانسیلر باید کانسیلری باشد که برای صورت خود استفاده می‌کنید، به این معنی که رنگ آن باید مطابق با فاندیشن شما باشد که در کیف خود می‌گذارید. یک کانسیلر دیگر کانسیلر زیر چشم است. این کانسیلر فرمول ملایم‌تری دارد که برای پوست نازک زیر چشم مناسب بوده و برای روشن کردن ناحیه اطراف چشم طراحی شده است.

لوازم آرایش ضروری

 رژگونه، از لوازم آرایش ضروری

با کمی رژگونه زدن چهره خود را جلوه شاداب و متفاوتی بدهید. بین مدل‌های پودر، ژل یا فرمول‌های کرمی هرکدام را که فکر می‌کنید برای نوع پوست شما مناسب‌تر است انتخاب کنید. البته، رنگ رژ گونه‌ای که انتخاب می‌کنید نیز اهمیت دارد. از استعمال رژگونه‌های خیلی روشن پرهیز کنید و اطمینان حاصل کنید که رنگ رژ گونه با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.

 یک پالت سایه چشم

با این‌که هیچ اشکالی ندارد که تنها چند رنگ سایه چشم در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید اما پالت سایه چشم به شما در انتخاب سایه و ظاهر نهایی تنوع بیشتری می‌دهد. پالت اصلی شما باید حاوی سایه‌هایی باشد که ساده و چندمنظوره هستند و هر جایی می‌‌توانید استفاده کنید.

مداد چشم، از لوازم آرایش ضروری

مدادهای چشم نه‌تنها سریع استفاده می‌شوند و خیلی هم راحت هستند بلکه چهره شما را واقعا عوض می‌کنند. آن‌ها را می‌توان در نواحی مختلف صورت استفاه کرد و نتایج متفاوتی را گرفت. از خط نازک پشت پلک و بالای مژه گرفته تا سایه‌های دودی پهن برای جذابیت بیشتر.

لوازم آرایش ضروری

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه جذاب‌ترین مدل‌های آرایش چشم را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۵:۵۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۲۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۰:۲۳ ق٫ظ

    عالی بود و مفید

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۸ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۸:۲۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۵:۴۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…