گاوهایی که هدست واقعیت مجازی می‌زنند

۴
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
یک کشاورز ترک برای آنکه گاوهایش شیر بیشتری تولید کنند، حین غذا دادن به گاوها عینک واقعیت مجازی روی چشم آن‌ها قرار می دهد.
گاوهایی با هدست واقعیت مجازی

ابتکار یک کشاورز اهل ترکیه در قرار دادن هدست واقعیت مجازی روی چشم گاوهایش او را به سوژه رسانه‌ها تبدیل کرده است. ایزت کوکاک برای آنکه گاوهایش خیال کنند در مراتع تابستانی مشغول خوردن غذا هستند، در فصل زمستان این هدست‌ها را روی چشم گاوهای خود قرار می‌دهد. با مجله دلتا همراه باشید تا با گاوهایی با هدست واقعیت مجازی بیشتر آشنا شوید.

گاوهایی با هدست واقعیت مجازی

کوکاک (دامدار) پس از مطالعه‌ای که نشان می‌داد صحنه‌های دلپذیر گاو‌ها را شادتر کرده و آن‌ها شیر بیشتری تولید می‌کنند، هدست را روی دو گاو خود امتحان کرد. روش استفاده از عینک واقعیت مجازی نتایج خوبی به همراه داشت و با افزایش روزانه شیر گاو‌ها از ۲۲ لیتر به ۲۷ لیتر همراه بود.

این دامدار اهل آکسارای ترکیه در این باره گفت: این گاو‌ها حین خوردن غذا در حال تماشای یک مرتع سرسبز هستند. همین موضوع روی آن‌ها تاثیر می‌گذارد و استرس کمتری دارند. در تصاویر منتشر شده از دامداری کوکاک یکی از گاو‌ها در حالی که عینک واقعیت مجازی روی چشم‌هایش قرار دارد، مشغول خوردن علف دیده می‌شود.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید حتما مطلب ادعای عجیب عکاس از ثبت عکس یک موجود بیگانه  را بخوانید.

عینک‌ها توسط دامپزشکان ساخته شده

این عینک‌ها توسط دامپزشکان ساخته شده و نخستین بار در مزرعه‌ای در مسکو مورد آزمایش قرار گرفت. در این پروژه کشاورزان با توسعه دهندگان، دامپزشکان و مشاوران در مزرعه‌ای در کراسنوگورسگ در نزدیکی مسکو همکاری داشتند تا یک مزرعه تابستانی را برای دام‌ها شبیه سازی کنند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب کشف راز باورنکردنی جنازه‌های مومیایی‌ شده کودکان  را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۴۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…