چگونه بدون عمل جراحی گونه‌های برجسته داشته باشیم؟

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در اکثر مواقع هنگام آرایش صورت سعی می‌کنیم گونه‌های خود را برجسته‌تر کنیم. درواقع داشتن گونه‌های برجسته زیبایی و جذابیت چهره شما را چند برابر می‌کند.
برجسته کردن گونه

شما می‌توانید به راحتی و با انجام چند حرکت ساده، بدون عمل جراحی در منزل روش های برجسته کردن گونه را انجام دهید و همیشه به‌طور طبیعی گونه‌های برجسته داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا این نکات را به شما معرفی خواهیم کرد.

روش های برجسته کردن گونه در منزل

روغن زیتون

روغن زیتون علاوه‌بر فواید زیادی که برای بدن دارد در زیباسازی پوست هم نقش موثری دارد. درواقع زیتون برای برجسته کردن، خوش‌فرم شدن و زیبا کردن پوست و گونه شما بسیار مفید است. روغن زیتون اصل را تهیه کنید و هر روز یک قاشق غذاخوری از آن را به گونه‌های خود بمالید. این کار را ۱۵ روز به طور مستمر انجام دهید.

برجسته کردن گونه

گلاب و گلیسیرین

گلیسیرین ماده‌ای بسیار مفید برای پوست است. شما با استفاده از گلیسیرین می‌توانید پوست خود را سفت و محکم کنید. همچنین از گلیسیرین در قسمت‌هایی از پوست که چین و چروک دارید استفاده کنید تا نتیجه شگفت‌انگیز آن را ببینید.
از طرفی گلاب از قدیم توصیه شده است، چراکه به جوانسازی و شفافیت پوست منجر می‌شود. برای استفاده از این مخلوط، مقداری گلاب و گلیسیرین را با هم مخلوط کنید و آن را به گونه‌های خود بمالید تا در عرض چند روز شاهد برجسته کردن گونه های خود با این مواد باشید.

برجسته کردن گونه با شیر

برجسته شدن گونه با چاق شدن آن امکان‌پذیر است. برای داشتن گونه‌هایی پر باید رژیم غذایی که حاوی انواع ویتامین‌ها و مکمل‌های غذایی باشد استفاده کنید. مصرف مقادیر زیادی از پروتئین در طول روز به شما برای داشتن گونه‌های برجسته کمک می‌کند. خوردن روزانه یک لیوان شیر می‌تواند کمبود مواد مغذی مانند ویتامین‌ها و پروتئین‌ها را در بدن شما جبران کند و گونه‌های پر و چاق را برای شما بسازد.

برجسته کردن گونه

برجسته کردن گونه با سیب

برای داشتن گونه‌های چاق، یکی از بهترین و موثر ترین مواد سیب است. سیب دارای خواص بسیار زیادی است که کمک می‌کند شما پوست زیباتر و شاداب‌تری داشته باشید. یک سیب زرد یا قرمز را بردارید و آن را خیلی ریز خرد کنید. سپس با گوشکوب آن را به‌طور کامل له کنید و یک خمیر درست کنید. سیب له شده را روی گونه‌های خود ماساژ دهید. به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه آن را روی صورت خود نگه دارید. سیب با داشتن کلاژن و الاستین پوست شما را زیبا و سالم نگه می‌دارد و موجب برجسته کردن گونه می‌شود. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب راز داشتن لب‌هایی زیبا بدون آرایش را بخوانید.

مصرف کربوهیدرات

لازم است غذاهایی غنی از کربوهیدرات را مصرف کنید تا به برجسته کردن گونه ها کمک کنید. این غذاها شامل برنج، پاستا، سیب زمینی، نان و غیره است که با یک سرچ کوچک می‌توانید لیست بلند بالایی از این مواد را تهیه کنید و آن‌ها را در لیست غذایی خود قرار دهید.

برجسته کردن گونه

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب مشابه ۷ روش طلایی برای سفت شدن پوست صورت را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۰:۱۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۰:۱۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۴۱ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۸:۱۵ ق٫ظ

    خیلی عالی ممنون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۸ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  8. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۸:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…