زیباترین و مدرن‌ترین روتختی‌ها برای اتاق خواب

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روتختی همواره یکی از چشمگیرترین عناصر در فضای اتاق است. بنابراین انتخاب رنگ و مدل آن می‌تواند طراحی و طراحی دکوراسیون اتاق خواب شما را تحت تاثیر خود قرار دهد.
مدل های جدید روتختی برای اتاق خواب

به لطف طراحان و تولید کنندگان، امروزه به طیف وسیعی از طرح‌ها و رنگ‌های روتختی مواجه هستیم. نکته‌ مهم در انتخاب روتختی، سلیقه و سبک شما در چیدمان فضایی است. بنابراین با توجه به سلیقه‌ خود از میان انواع گوناگون روتختی، دست به انتخاب زده و به وسیله‌ی آن اتاق خود را بیارایید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مدل های جدید روتختی برای اتاق خواب می‌پردازیم.

مدل روتختی جدید طرح برجسته

یکی از مدل های جدید روتختی برای اتاق خواب روتختی بافت‌دار بوده که معمولا از آن مدل‌های محبوب است. بسته به طرح بافت می‌توان آن را در دسته‌های اسپرت، کلاسیک، مدرن و غیره دسته بندی کرد. همان طور که مشاهده می‌کنید این مدل‌ها مناسب سلیقه‌ کسانی است که از طرح‌های ساده و در عین حال غیرکسل کننده خوششان می‌آید. از طرفی این مدل هیچگاه شما را خسته نکرده و همواره می‌توانید به وسیله‌ آن اتاق خود را زینت بخشید.

مدل های جدید روتختی برای اتاق خواب

مدل روتختی اسپرت حاشیه‌دار

این سبک روتختی‌ها علاوه بر اسپرت بودن بسیار شیک هستند. در حقیقت شما این انتخاب خود را در هر دو دسته قرار می‌دهید. به تصویر آورده شده به خوبی دقت کنید. معمولا تهیه ست رو تختی به دلیل هماهنگی بین کل اجزا، نتیجه‌ی بهتری تا یک روتختی ساده خواهد داشت. برای اینکه چیدمان بهرتی در اتاق خواب داشته باشید به مطلب ۵ نکته طلایی در چیدمان اتاق برای خواب راحت سر بزنید.

مدل های جدید روتختی برای اتاق خواب

مدل روتختی جدید شیک

این طرح یکی از مدل‌های محبوب روتختی است. شاید دلیل آن وجود طرح برجسته به همراه یک رنگ زیبا و کم‌تر استفاده شده برای روتختی است. اگر بتوانید یک دکوراسیون زیبا در هماهنگی با رنگ و سبک این روتختی ایجاد کنید، نتیجه‌ی حاصله یک فضای خاص را خلق خواهد کرد.

مدل روتختی جدید شیک

مدل های روتختی قلاب بافی و بافتنی

یکی از جدیدترین مدل‌های روتختی که اغلب خانم های هنرمند و باسلیقه سعی دارند با هنر دست خود آن را تهیه نمایند روتختی‌های بافتنی و قلاب بافی است. این روتختی‌ها تاثیر زیادی در دکوراسیون اتاق خواب شما دارد.

مدل های روتختی قلاب بافی و بافتنی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ گیاه آپارتمانی برای خانه‌های کم‌نور و تاریک را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۸:۰۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۸:۰۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۷ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۴:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…