چند ترفند کاربردی برای استفاده مجدد از لباس‌های دورریختنی

۵
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر از بعضی لباس‌ها خسته شده‌ايد يا لباس‌های نامناسبی داريد می‌توانيد به جای دور انداختن، از آن‌ها دوباره استفاده كنيد.
استفاده از لباس های قدیمی

با استفاده از لباس های قدیمی خود می‌توانید به ساخت لوازم جانبی متنوعی بپردازید. حتی شما می‌توانید با به‌کار بردن ترفندهایی از لباس‌های بی‌استفاده خود، لباس جدید تهیه کنید و مدت‌ها از آن استفاده کنید. در این مطلب از مجله دلتا تعدادی از ترفندها را بیان خواهیم کرد.

ساخت لباس و لوازم جانبی جدید با استفاده از لباس های قدیمی

استایل و ظاهر لباس را تغییر دهید

سبک لباس‌ها را عوض کنید. اگر لباس‌های کهنه شما از مد افتاده‌اند، می‌توانید آن‌ها را به شکل جدیدتری به‌روز کنید. تزئیناتی مانند زیپ می‌تواند لباس شما را تغییر دهد و به لباس جدیدتری تبدیل کند.

اگر لباس‌های کهنه‌ای دارید که هنوز هم برای شما مناسب است، سعی کنید آن‌ها را برای استفاده مجدد کوتاه کنید. مثلا می‌توانید شلوار کهنه خود را کوتاه کنید و شلوارک جدیدی بدست آورید. همچنین می‌توانید دامن بلند خود را به دامن کوتاه‌تر یا تیشرت خود را به یک تاپ تبدیل کنید. برای استفاده مجدد از لباس‌های کهنه خود می‌توانید یک جیب روی تیشرت قدیمی خود بدوزید.

استفاده از لباس های قدیمی

از لباس‌های دورریختنی خود، لباس‌های جدید درست کنید

با استفاده از پارچه لباس های فرسوده خود یک لباس کاملا جدید درست کنید. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، بهتر است با یک مورد مانند لباس یا تیشرت بزرگ که پارچه‌های بیشتری برای خیاطی در آن وجود دارد، شروع کنید.استفاده از لباس های قدیمی

برای ساخت لوازم جانبی جدید، از لباس های قدیمی خود استفاده کنید

ترفند دیگری که می‌توانیم از آن استفاده کنیم این است که از پارچه لباس‌های دورریختنی خود برای تولید هدبند استفاده کنیم. همچنین از نوارهای نازک چند پارچه برای بافتن دستبند یا تهیه گردنبند استفاده کنید. تبدیل یک تیشرت قدیمی به یک کیف‌دستی شیک نیز آسان است.

وصله‌هایی را تولید کنید

وصله‌ها می‌توانند کاربردی و شیک باشند. از لباس‌های دورریختنی خود برای ایجاد وصله‌ها استفاده کنید. از این وصله می‌توانید برای ترمیم لباس‌هایی که هنوز قابل استفاده هستند استفاده کنید. اگر به این دست از مطالب علاقه دارید، مطلب تیپ زمستانی خاص، با لباس‌های تابستانی را بخوانید.

با استفاده از لباس های قدیمی قاب عکس درست کنید

راه دیگر برای استفاده مجدد از لباس‌های فرسوده، ایجاد یک قاب عکس کاملا سفارشی و دلخواه است. از یک تکه مقوا، چسب پارچه و یک لباس قدیمی استفاده کنید. اگر عکسی با اندازه غیر معمول داشته باشید، این ایده بسیار کارساز است زیرا می‌توان اندازه قاب را متناسب با اندازه عکس خود تنظیم کرد. از خلاقیت خود برای زیباتر کردن قاب استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از پارچه، قاب عکس‌های قدیمی خود را بروز کنید و جلوه زیباتری به آن‌ها بدهید.

استفاده از لباس های قدیمی

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه ترکیب رنگ‌هایی که شما را لوکس می‌کند! را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ب٫ظ

    عالی و کاربردی👍

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۵ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۴:۵۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۳:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…