این آباژورها نشیمن شما را متحول می‌کنند

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده از آباژور در کنار مبل، علاوه بر زیبایی دکوراسیون به مصرف کم انرژی نیز بسیار کمک می‌کند. شما با استفاده از این آباژورها تغییرات زیادی را در نورپردازی اتاق مشاهده کنید.
مدل های جدید آباژور در دکوراسیون منزل

نیازی نیست برای ایجاد روشنایی در فضا تمام اتاق را نورباران کرد. چرا که با روشن کردن یک آباژور و نورپردازی در بخشی که شما انتخاب کرده‌اید، می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مدل های جدید آباژور در دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

آباژور ایستاده برای کنار مبل به رنگ مسی

یکی از جدیدترین آباژورهایی که امروزه در دکوراسیون داخلی از آن استفاده می‌شود آباژورهای مسی هستند. رنگ این آباژورها به شکلی طراحی‌ شده است که در کنار هر دکوراسیونی جلوه مخصوص به خود را دارند. به‌ عنوان‌ مثال شما به‌ راحتی می‌توانید از این آباژور در کنار مبل راحتی و یا حتی مبل‌های کلاسیک و سلطنتی استفاده کنید. شما می‌توانید از این وسیله زیبا در کنار مبل‌های تک نفره استفاده کنید و یک محیط دنج برای مطالعه را تجربه کنید.

مدل های جدید آباژور در دکوراسیون منزل

آباژورهای سه تیکه کنار مبلی

این آباژورها عموما به سه بخش بزرگ، کوچک و متوسط تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید از یک بخش از فضا برای استفاده از آن‌ها استفاده کنید. ‌همچنین می‌توانید آن‌ها را در بخش‌های مختلف اطراف مبل مورد استفاده قرار دهید.

مدل های جدید آباژور در دکوراسیون منزل

آباژور تلسکوپی

اگر تمایل دارید یک چیدمان خاص را تجربه کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از آباژورهای که به سبک تلسکوپی تهیه‌ شده‌اند استفاده کنید. این سبک آباژور نمادی از نورپردازی در عکاسی‌ها نیز به شمار می‌رود. می‌توانید برای داشتن یک عکس ایده آل از این آباژور در کنار یک مبل استفاده کرد تا شاهد نتیجه زیبای کار بود.

آباژور تلسکوپی

آباژورهای سه‌پایه بلند ایستاده

یکی از مدل های جدید آباژور در دکوراسیون منزل آباژورهای سه پایه بلند ایستاده است. شما به‌ راحتی با استفاده از این آباژور می‌توانید نور محیط را تامین کنید. به دلیل ارتفاع آن از سطح زمین و مشرف بودن به تمام فضا، به‌ راحتی نور خود را در فضا پخش می‌کند. این وسیله به زیبای دکوراسیون شما نیز کمک شایان به ذکری می‌کند. برای تاثیرپذیری بیشتر پراکندگی نور در فضا می‌توانید از یک آباژور رومیزی نیز کمک بگیرید.

آباژورهای سه‌پایه بلند ایستاده

آباژور فانتزی مشکی

به شما توصیه می‌کنیم با این آباژور یک دکوراسیون ایده‌آل را برای اتاق بازی خود آماده کنید. شما به کمک گرفتن از دو صندلی در کنار شومینه و قرار دادن یک میز بازی می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. ارتفاع این آباژور در اندازه و حدودی است که تا دو برابر سطح مبل شما را پوشش می‌دهد. برای اینکه انرژی مثبت را به خانه خود بیاورید به مطلب ۵ راهکار برای بالا بردن انرژی‌ مثبت در خانه شما سر بزنید.

آباژور فانتزی مشکی

آباژورهای لوکس ایستاده کنار مبلی

آباژورهای لوکس عموما به رنگ طلایی ساخته می‌شود. طلایی مشکی شما را به یک دکوراسیون لوکس بسیار نزدیک می‌کند. از همین رو به شما توصیه می‌کنیم در کنار هر مبلی که مورد استفاده قرار می‌دهید از آباژورهای مشکی طلایی برای جلوه دادن بیشتر به فضا استفاده کنید.

آباژور چوبی مصنوعی

اگر علاقه‌مند به تهیه آباژور چوبی هستید، اما زمان برای آماده‌سازی آن ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از آباژورهای آماده استفاده کنید. به شکلی می‌توان گفت آباژورهای دست‌ساز در رده تزیینات طبیعی و آباژورهای چوبی آماده در رده محصولات فانتزی مصنوعی قرار گرفته‌اند.

آباژور چوبی مصنوعی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ مدل کاغذ دیواری که خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۲۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۰:۲۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…