ست کردن شلوار جین زنانه با کفش مناسب

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای بیشتر خانم‌ها این پرسش که با شلوار جین زنانه چه کفشی بپوشیم؟ دغدغه‌ای همیشگی است. یقینا پوشیدن شلوار جین آبی یا زغالی برای ببیشتر بانوان استایلی محبوب و جذاب است.
ست کردن کفش با شلوار

برای ایجاد شیک‌ترین استایل باید از چه سبکی الهام گرفت؟ برای داشتن استایلی جذاب باید چگونگی ست کردن کفش با شلوار را بدانیم. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

چگونگی ست کردن کفش با شلوار را بدانیم

کفش پاشنه بلند بی‌همتا

ترکیب شلوار جین جذب با کفش پاشنه بلند، استایلی است که هرگز از آن خسته نخواهید شد. انتخاب کفش پاشنه بلند در هر نوعی، از پاشنه پهن گرفته تا ظریف، از بندی گرفته تا جلوباز، بهترین استایل دخترانه‌ای است که می‌توانید با شلوار جین بپوشید. شلوار جین در هر رنگی با کفش پاشنه بلند ست است ولی سعی کنید برای بیشتر نمایان شدن کفش خود، تضاد رنگی را رعایت کنید.

ست کردن کفش با شلوار

ست کردن کفش کالجئ ساده و کژوال با شلوار

پوشیدن کفش کالج با شلوار جین، استایلی ساده و بی‌نقص است. این نوع از کفش‌ها که معمولا سبکی کژوال دارند، با اینکه جذابیت کفش پاشنه بلند را ندارند، ولی راه رفتن با کفش کالج بسیار راحت است. بنابراین، همه بانوان به اتفاق آرا به این توافق رسیده‌اند که این کفش‌ها در هر رنگ یا نوعی که باشد با شلوار جین عالی هستند.

نیم‌بوت زنانه کلاسیک

باید بدانید یک جفت نیم‌بوت زنانه کلاسیک تقریبا با همه‌نوع شلوار جین ست است، به‌ویژه زمانی که شلوار جین آبی کلاسیک به‌تن دارید. نیم‌بوت زنانه جیر قهوه‌ای یا نیم‌بوت چرم مشکی با پاشنه ظریف و بلند، استایلی فوق‌العاده جذاب و منحصربه‌فرد است. شما لازم است این استایل را با مانتو جلوباز یا پالتو کوتاه تا بالای زانو ست کنید.

ست کردن کفش با شلوار

بوت بلند تحسین‌برانگیز

بوت ساق بلند زنانه با شلوار جین استایلی فوق‌العاده جذاب برای فصول سرد سال است. مطمئنا زمانی که یک جفت بوت بلند جیر مشکی را با شلوار جین آبی کلاسیک ست می‌کنید، بسیار چشم‌گیر می‌شوید. بوت‌های بلند با پاشنه یا بدون پاشنه طراحی می‌شوند، نوع پاشنه‌دار جذاب‌تر و مجلسی‌تر از نوع دیگر است. ناگفته نماند برای بهتر دیده شدن ترکیب بوت بلند با شلوار جین، می‌توانید از پالتو کوتاه استفاده کنید. همچنین برای داشتن تیپ زمستانی جذاب می‌توانید مطلب تیپ زمستانی خاص، با لباس‌های تابستانی را بخوانید.

ست کردن کفش با شلوار

کتانی سفید، همیشه در مد

هر دختری حداقل یک جفت کتانی سفید دارد، زیرا برای شلوار جین انتخابی بی‌چون و چرا است. بانوانی که از پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند خسته شده‌اند، تمایل زیادی برای پوشیدن کتانی دارند، زیرا در کنار راحتی از پاها نیز به خوبی مراقب می‌کنند. کفش‌های ورزشی سفید کلاسیک ثابت کرده‌اند با همه نوع شلوار جین ست هستند. صرف‌نظر از شکل و اندازه کتانی، استایلی جذاب و اسپرت دارند.

انتخاب کفش مناسب

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه خانم‌های با بالاتنه چاق اینگونه لباس بپوشند را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۲۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۸:۱۰ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۸ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۵:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…