ابروهایی پرپشت با سوزاندن بادام در منزل

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گاهی ابروها به دلایل مختلف دچار آسیب می‌شوند. در این صورت نیاز داریم تا به آن‌ها رسیدگی کنیم و با روش‌های مختلف سرعت رشد آن‌ها را افزایش دهیم.

ابرو یکی از عوامل تاثیرگذار در زیبایی چهره است. خانم‌هایی که دچار ابروهای کم‌پشت هستند همواره به‌دنبال روش‌هایی طبیعی جهت تقویت رشد ابروهای خود هستند. یکی از این مواد طبیعی مفید بادام است که در این مطلب از دلتامگ شما را با روش تقویت ابرو با بادام سوخته آشنا خواهیم کرد.

روش تقویت ابرو با بادام سوخته

یکی از راه‌های تقویت ابرو استفاده از بادام سوخته است. به این منظور بادام شیرین یا تلخ را پوست گرفته و با استفاده از حرارت مستقیم آن‌ها را بالای شعله بگیرید. سپس آن‌ها را در یک ظرف به پودر سرمه تبدیل کنید. حالا شما یک سرمه آماده دارید که می‌توانید هر روزه آن را به وسیله یک گوش پاک کن به ابروهای خود بمالید و از این طریق ابروهای خود را به وسیله این سرمه خانگی تقویت کنید.

مواد مغذی موجود در سرمه از طریق فولیکول‌ها جذب ابرو شده و آن‌ها را تقویت می‌کند. به مرور زمان و پس از چند روز یا هفته متوجه خواهید شد که ابروهای شما هم رشد زیادی داشته‌اند و هم پرپشت شده‌اند. این روش یک روش کاملا طبیعی بوده و از نظر اقتصادی نیز به‌صرفه است. با همین تکنیک ساده خانگی می‌توانید از این دارو برای تقویت ابروهای خود استفاده کرده و مشکلات کم‌پشتی و کم‌رنگی آن‌ها را برطرف نمایید.

مطلب پیشنهادی:  7 نکته کلیدی در اعتماد سازی و جلب مشتری

تقویت ابرو با بادام سوخته

تاثیر سرمه و روغن بادام در ابروها

با استفاده مکرر از سرمه و روغن بادام به شرط خالص بودن آن‌ها طی چند هفته ماساژ ابرو با گوش پاک کن و برس با این ترکیبات خالص به دلیل داشتن خواص مفید و طبیعی، داشتن مواد مغذی مانند ویتامین E و پروتئین، فولیکول موهای ابرو جهت رشد تحریک خواهند شد. همچنین به دلیل افزایش جریان خون در پوست ابرو مواد مغذی بیشتری از راه خون به فولیکول‌ها منتقل خواهد شد و از این طریق ضمن کاهش ریزش ابروها، ابرو به صورت ضخیم‌تری رشد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

خشم والدین چه تأثیری بر کودکان دارد؟

عصبانیت و خشم والدین می تواند تأثیرات شدیدی بر فرزندان داشته باشد. گاهی اوقات، والدین خشم …