۳ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالا نمی‌دانید

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
واتس‌اپ (واتساپ) یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان است که تا به امروز سادگی خود برای استفاده را حفظ کرده است. بیشتر ویژگی‌های این اپلیکیشن مانند تماس صوتی و تصویری و ارسال پیام به راحتی در دسترس هستند.
ترفندهای کاربردی واتساپ

واتساپ دارای قابلیتی برای ارسال عکس‌ها و ویدئوهایی است که بلافاصله پس از مشاهده ناپدید می‌شوند. همچنین می‌توانید برای همیشه از شر اضافه شدن بدون اجازه به گروه‌ها خلاص شوید. با مجله دلتا همراه باشید تا با ترفندهای کاربردی واتساپ بیشتر آشنا شوید.

ترفندهای کاربردی واتساپ

برخی از ویژگی‌های واتساپ نیز در پس منوها و تنظیمات پنهان شده‌اند که آگاهی از آن‌ها نیز مفید خواهد بود. آشنایی با این ویژگی‌ها می‌تواند کنترل بر حریم خصوصی، فضای ذخیره سازی و غیره را بهبود ببخشد.

پاک کردن محتواهای ارسال‌شده از جانب مخاطبین

می‌توانید بر آیکون مربوط به گروه یا مخاطب موردنظر ضربه بزنید و در بخش پایین آن، گزینه‌ manage messages را انتخاب کنید. با این کار می‌توانید گزینه‌های مربوط به محتواهای مختلف را فعال کنید تا با کلیک بر Clear messages تمام این محتواهای حجیم پاک شوند.

اگر به این دست مطالب علاقه‌مند هستید حتما مطلب ترفندهای جدید اینستاگرام که بهتر است بدانید  را بخوانید.

ترفندهای کاربردی واتساپ

نوتیفیکیشن شخصی‌سازی‌شده برای مخاطبین

اگر همواره پیام‌های متعددی را در واتساپ دریافت می‌کنید، پس احتمالا برای اینکه از شر نوتیفیکیشن‌های پیاپی خلاص شوید، آن‌ها را غیرفعال می‌کنید. اما خوشبختانه به لطف این ترفند واتساپ می‌توانید نوتیفیکیشن‌های شخصی‌سازی‌شده برای مخاطبین موردنظر خود تعریف کنید. برای این کار وارد صفحه چت با مخاطب مذکور شوید و بعد از ورود به پروفایل مخاطب، گزینه‌ custom notifications را انتخاب کنید. با این کار وارد یک منو می‌شوید و بعد از فعال کردن گزینه use custom notifications می‌توانید مواردی مانند صدای نوتیفیکیشن، نوع ویبره و حتی رنگ LED را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید.

 ترفندهای مخفی واتساپ

درخواست اطلاعات اکانت در واتساپ جدید

همانند فیسبوک و توییتر، واتساپ جدید هم به کاربرانش اجازه می‌دهد که در یک فایل ZIP اطلاعات اکانت و تنظیمات آن را دریافت کنند. البته این فایل حاوی پیام‌ها نیست و شامل عکس پروفایل، نام گروه‌ها و دیگر موارد مشابه است. برای این ترفند واتساپ باید در بخش Setting به قسمت Account و سپس Request account info مراجعه کنید و سپس بر گزینه request report ضربه بزنید. انجام این فرایند حدود دو تا سه روز به طول می‌انجامد و اگر در این مدت اکانت را پاک کنید، شماره یا گجت را تغییر دهید، این فرایند لغو می‌شود.

 ترفندهای مخفی واتساپ

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب ۷ مورد از رسوم ایتالیا که قطعا برایتان جذاب است  را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۴۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۹:۴۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۵:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…