خانم‌های با بالاتنه چاق، اینگونه لباس بپوشند

۹
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خانم‌هایی که بالاتنه چاق و بزرگی دارند باید طوری لباس بپوشند که چاقی بالاتنه را مخفی کنند. پنهان کردن چاقی بالاتنه با رعایت چند نکته امکان‌پذیر است.
استایل مناسب بالاتنه چاق

اگر شما هم جزو خانم‌هایی هستید که بالاتنه چاقی دارید و می‌خواهید هرطور که شده آن را لاغرتر جلوه دهید بهتر است با این مطلب از مجله دلتا همراه شوید و با انتخاب استایل مناسب بالاتنه چاق به اندام ایده‌آل خود برسید.

انتخاب استایل مناسب خانم‌های با بالاتنه چاق

خانم‌هایی با بالاتنه چاق بهتر است لباسی برای بالاتنه انتخاب کنند که ساده باشد. لباس‌های طرح‌دار، کارشده، چین‌دار و گل‌گلی باعث می‌شوند بالاتنه شما چاق‌تر دیده شود. همچنین از پوشیدن لباس‌هایی که روی سینه دارای تزیینات شلوغی هستند دوری کنید.

در انتخاب لباس برای بالاتنه به مدل یقه دقت کنید، بهترین مدل یقه برای خانم‌هایی که بالاتنه چاقی دارند یقه باز، قایقی، هفت و مربعی هستند زیرا به شدت بالاتنه را کوچک نشان می‌دهند. شما باید از پوشیدن لباس‌هایی که دارای یقه برگردان هستند دوری کنید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب چگونه در زمستان شیک باشیم؟ را بخوانید.

استایل مناسب بالاتنه چاق

لباس‌های آستین کوتاه مناسب خانم‌هایی که بالاتنه بزرگ و چاقی دارند نیست، زیرا بدتر بالاتنه را بزرگ جلوه می‌دهند. در عوض لباس‌هایی که آستین سه‌ربع دارند به شدت مناسب این افراد هستند و در کوچک‌تر دیده شدن بالاتنه تاثیرگذار هستند.

اگر بالاتنه چاقی دارید و پایین‌تنه شما نسبت به بالاتنه لاغر است بهترین کار این است که لباسی به رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای، خاکستری و غیره برای بالاتنه خود انتخاب کنید. در مقابل لباسی به رنگ‌های روشن مانند زرد، قرمز، صورتی و غیره برای پایین‌تنه انتخاب کنید.

استایل مناسب بالاتنه چاق

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب تیپ زمستانی خاص، با لباس‌های تابستانی را مطالعه کنید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۰:۱۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۴۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۳:۳۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۷ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۹:۴۵ ق٫ظ

    عالی و مفید

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۱ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۰ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۴:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…