راز داشتن لب‌هایی زیبا بدون آرایش

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لب‌ها یکی از اصلی‌ترین اندام‌هایی هستند که به چهره شماجذابیت می‌دهند. خانم‌ها به‌دنبال روش‌هایی برای زیبا کردن لب‌های خود به‌صورت طبیعی و بدون آرایش هستند.
لب هایی زیبا بدون آرایش

راه‌هایی خانگی وجود دارد که به‌کار بردن آن‌ها می‌تواند باعث داشتن لب هایی زیبا بدون آرایش شود. در این مطلب از مجله دلتا نکات بسیار مفید و خواندنی در مورد این موضوع بیان می‌کنیم که مطمئنا کاربردی خواهد بود.

روش‌های خانگی داشتن لب هایی زیبا بدون آرایش

شیر سرد و پودر زردچوبه

اگر لب‌هایی بسیار تیره دارید و به‌دنبال راهی برای صورتی و باطراوت نشان دادن آن‌ها می‌گردید، شیر سرد و کمی پودر زردچوبه راه بسیار خوبی برای روشن کردن لب‌ها است. کمی پودر زردچوبه را با ۱ قاشق چای‌خوری شیر سرد ترکیب کنید. حالت خمیر گونه‌ای پیدا خواهد کرد، این ترکیب را برای ۵ دقیقه روی لب‌ها قرار دهید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب ۲ ترکیب جادویی برای رفع سریع ریزش مو را مطالعه کنید.

لب هایی زیبا بدون آرایش

مرطوب‌کننده

بسیاری از مردم فراموش می‌کنند که اگرچه لب‌ها می‌توانند بسیار انعطاف‌پذیر باشند ولی هم‌چنان به مرطوب‌کننده نیاز دارند. ممکن است مرطوب کردن لب‌ها را تا وقتی که پوسته‌پوسته نشده‌اند فراموش کنید که این موضوع از زیبایی لب‌های شما می‌کاهد. البته مرطوب کردن لب‌ها راهی عالی برای صورتی نگه‌داشتن لب‌ها نیز به‌شمار می‌رود.

لب هایی زیبا بدون آرایش، با آب چغندر

مالیدن آب چغندر روی لب‌ها قبل از خواب می‌تواند تیرگی لب‌ها را از بین ببرد و آن‌ها را صورتی و روشن کند. آب چغندر همچنین می‌تواند به‌عنوان رنگ طبیعی برای لب هم استفاده شود. با مالیدن آن روی لب‌ها قبل از رفتن به تخت‌خواب تا صبح لب‌های صورتی و زیبایی پیدا خواهید کرد.

لب هایی زیبا بدون آرایش

مسواک با برس نرم

هنگام کار باید به‌خاطر داشته باشید که لب‌ها بسیار حساس هستند. لایه‌برداری می‌تواند به‌آرامی با یک مسواک با برس نرم انجام شود. با کمی آب می‌توانید با مسواک کشیدن به لب‌ها آن‌ها را ابریشمی و صورتی روشن کنید.

لایه‌برداری با شکر

یک لایه‌برداری عالی با شکر می‌تواند در داشتن لب هایی زیبا بدون آرایش موثر باشد. کمی شکر و آبلیمو برای لایه‌برداری ایده آلی که پوست‌های مرده را از بین می‌برد و لب‌های صورتی نرم و تازه‌ای به‌جا می‌گذارد، کافی است. این روش می‌تواند لک‌های چای یا قهوه که ممکن است روی لب‌های شما اثر گذاشته باشد را از بین ببرد.

روغن بادام

یک راه عالی که می‌توانید با آن به لب‌ها آبرسانی و آن‌ها را صورتی کنید، استفاده از روغن بادام و آبلیمو است. استفاده هر روزه از این ترکیب لب‌های شما را بسیار زیبا خواهد کرد.

لب هایی زیبا بدون آرایش، با ماساژ

ماساژ روزانه لب‌ها، عادت بسیار خوبی است که به روشن کردن لب‌های تیره در عرض مدت کوتاهی کمک می‌کند. با روغن بادام و آب لیمو ترش مرهمی بسازید و هر شب چند دقیقه پیش از خواب لب‌های خود را با این ترکیب ماساژ دهید.

لب هایی زیبا بدون آرایش

پیشنهاد مطالعه:‌ همچنین می‌توانید مطلب آبرسانی به پوست را جدی بگیرید! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۴۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۴۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۱ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۲:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…