تیپ زمستانی خاص، با لباس‌های تابستانی

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شما نمی‌توانید لباس‌های زمستانی خود را در تابستان بپوشید اما عکس این قضیه صادق است یعنی شما می‌توانید لباس‌های تابستانی خود را در زمستان به عنوان لایه‌ای از پوشش خود به‌کار بگیرید.
کت جین زنانه کت جین استایل زنانه تیپ زمستانی خاص، با لباس‌های تابستانی

شما در فصل زمستان می‌توانید از لباس‌های تابستانی خود به‌عنوان لایه‌ای از پوشش زمستانی برای تبدیل استایل تابستانی به زمستانی استفاده کنید. در این استایل باید با احتیاط عمل کنید که نتیجه معکوس نگیرید. در این مطلب از مجله دلتا تعدادی از لباس‌های تابستانی که در زمستان مورد استفاده هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

تبدیل استایل تابستانی به زمستانی

دامن بلند

دامن بلند زنانه به‌همراه انواع بوت‌ها می‌تواند ترکیب مناسبی باشد. شما می‌توانید دامن زنانه بلندی را به‌همراه بوت بلند، نیم‌بوت یا کفش کتانی بپوشید. بالاتنه هم ژاکت یا کت بپوشید تا از شما در برابر سرما محافظت کند.

تبدیل استایل تابستانی به زمستانی

دامن و جوراب شلواری

برای تبدیل استایل تابستانی به زمستانی خود می‌توانید بلوز زنانه بافتنی به‌همراه دامن تا زانو و جوراب شلواری ضخیم را امتحان کنید. این استایل می‌تواند جذابیتی خاص ایجاد کند. برای این تیپ نیم‌بوت، بوت و کتانی زنانه هم گزینه‌های مناسبی هستند.

دامن و شال

از تیپ‌های دیگری که با دامن بلند زیبا خواهد شد یه شال زنانه بزرگ و بلند یا رویه بافتنی بدون آستین برای بالا تنه است. براساس اینکه سرمای هوا چقدر باشد زیر این رویه می‌توان بلوز آستین بلند یا آستین کوتاه پوشید.

تبدیل استایل تابستانی به زمستانی با پیراهن بلند

پیراهن‌های زنانه بلند تابستانی یا پاییزی که خیلی پارچه ضخیمی نداشته باشند را می‌شود با انواع کت جین، چرمی یا سوئیشرت‌های جلوباز بافتنی پوشید. اگر کت شما چرمی بود بهترین گزینه بوت‌های چرمی هستند. سعی کنید رنگ کفش با رویه لباس هماهنگی داشته باشد. همچنین برای اطلاع از نکات ریزی که باعث جذابیت بیشتر شما می‌شود می‌توانید مطلب تغییرات ریز برای افزایش جذابیت زنانه را بخوانید.

تبدیل استایل تابستانی به زمستانی

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه چگونه در زمستان شیک باشیم؟ را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۴۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۸:۲۱ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…