چرا این خانه با سنگ قبر ساخته شده است؟

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خانه‌ای کوچک در منطقه پترزبورگ در ایالت ویرجینیای آمریکا وجود دارد که تاریخ ۱۵۰ ساله جنگ‌های داخلی آمریکا را بر روی دیوارهای خود حمل می‌کند.
خانه ای با نمای سنگ قبر

این خانه نسبتا قدیمی که نمای آن با سنگ‌های مرمر تزئین شده، سال‌ها پیش ساخته شده است. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با خانه ای با نمای سنگ قبر آشنا شوید.

خانه ای با نمای سنگ قبر

سال‌ها پیش اسوالد یانگ (Oswald Young) با قبرستان ملی باغ صنوبر در نزدیکی منطقه پترزبورگ، قراردادی امضا کرد. گورستان سعی داشت تا هزینه‌های تعمیر و نگه‌داری خود را کاهش دهد، به همین منظور معاون مدیریت این گورستان ملی تصمیم گرفت که اگر دولت سنگ قبرها را از درون خاک بیرون کشید و آن را به حال خود رها کرد، این سنگ‌ها برش داده شوند و به عنوان سنگ‌های ساختمانی از آن‌ها استفاده شود تا پول بیشتری برای قبرستان ذخیره گردد.

خانه ساخته شده با سنگ قبر

در نتیجه، بیش از ۲۰۰۰ سنگ قبر از دل خاک بیرون کشیده شدند و به اندازه‌های مناسب برش داده شدند. این سنگ‌ها را با دستگاه‌های سنگ بری، به صورت صاف و صیقلی در آوردند. در پایان این عملیات، هزاران قطعه سنگ مرمر برش داده شده و صیقلی به وجود آمدند که باید سریع‌تر فکری به حالشان می‌شد.

اسوالد یانگ فرصت طلب، صدها تن از بهترین قطعات این سنگ قبرها را فقط با مبلغ ۴۵ دلار خریداری کرد. او این سنگ‌ها را به منظور تزئین نمای خارجی خانه‌اش به کار برد، از آن‌ها به عنوان سنگ فرش و همچنین سنگ پلکان استفاده کرد و در نهایت یک شومینه زیبا با آن‌ها در گوشه خانه‌اش ساخت. این خانه در ایالت ویرجینیای ایالات متحده آمریکا، به خانه‌ای که با سنگ قبر ساخته شده یا خانه سنگ قبری معروف گشته است.

خانه های عجیب دنیا

سنگ‌ قبرها برای چه کسانی بودند؟

سنگ قبرهای گورستان ملی باغ صنوبر آمریکا، متعلق به آدم‌های عادی نبودند. این قبرها متعلق به سربازان اتحادیه بودند که در طول سلطه بر منطقه پترزبورگ در سال‌های ۱۸۶۴ تا ۱۸۶۵ کشته شده بودند. این سربازان به صورت عجولانه در همان نزدیکی میدان جنگ در چاله‌هایی بسیار کم عمق دفن شدند.

برخی از این سربازان را نیز در گورهای دسته جمعی دفن کردند. فقط تعداد کمی از هزاران نفری که در طی جنگ کشته شدند را با احترام و آداب و رسوم رسمی دفن کردند و برایشان سنگ قبرهای مناسب گذاشتند.

bnc ls چرا این خانه با سنگ قبر ساخته شده است؟

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند تنها شهر بدون موتور سیکلت در ایران.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۱:۲۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…