چگونه در زمستان شیک باشیم؟

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لباس‌های زمستانی زنانه دارای تنوع زیادی در مدل، طرح و رنگ است. اینکه کدام لباس‌ها با هم ست بهتری را تشکیل می‌دهند، کاری است که باید با رعایت اصول انجام شود.
استایل زمستانه شیک

برای روزهای سرد سال، لباس‌ها و اکسسوری‌های متنوعی برای پوشیدن و استفاده‌کردن وجود دارد. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم به نکاتی بپردازیم که باعث ایجاد استایل زمستانه شیک دخترانه می‌شود.

نکات استایل زمستانه شیک

راحت و کاربردی

کیف بزرگ و سبک با جنس خوب همیشه همراه مناسبی برای خانم‌ها است. در کنار این کیف بوت قطعه کم شده این پازل است. این مدل کیف در عین جادار بودن، فوق‌العاده شیک است. پس در گنجینه کیف‌های خود حتما این گزینه را فراموش نکنید.
استایل زمستانه شیک

ساده اما خاص

استفاده از یک بوت شتری رنگ بسیار برازنده استایل زمستانه شیک دخترانه است. با این بوت می‌توانید یک شلوار قهوه‌ای یا کرم بپوشید تا مدل بوت کاملا مشخص باشد. همچنین هماهنگی عجیبی که با کت چرم خردلی دارد به خاص شدن شما کمک زیادی می‌کند.

انتخاب روز

در ست‌های زمستانه بهترین انتخاب برای تن‌پوش زمستانی یک کت چرم کوتاه است. به‌یاد داشته باشد برای زمستان امسال این کت‌های چرم رایج شده‌اند و با آن‌ها می‌توانید استایلی خاص داشته باشید. آرایش چشم‌ها در استفاده از کت چرم حائز اهمیت است برای اطلاع از جذاب‌ترین آرایش‌های چشم مطلب جذاب‌ترین مدل‌های آرایش چشم را بخوانید.
استایل زمستانه شیک

خیره کردن نگاه‌ها با استایل زمستانه شیک

شک نکنید که برای استایل زمستانه شیک به‌دنبال زیورآلات به رنگ‌های قهوه‌ای و طلایی باشید. دستبندی با تلفیق رنگی ست شما، مطمئنا می‌تواند ظاهر شما را بیش از پیش تغییر دهد.

باب سلیقه‌های خاص

دستکش‌هایی به جنس بافتنی و چرم دستکش در کنار زیبایی طراحی خاص، دست‌های شما را گرم خواهند کرد. بنابراین انتخاب دستکش مناسب با استایل شما می‌تواند تاثیر بسزایی در استایل شما بگذارد.

شیک و اسپرت

بلوزی گشاد که روی سرشانه می‌افتد، تن‌پوش نرم و لطیفی برای شما است. این بلوز برای یک ‌مهمانی عصر بسیار مناسب است. می‌توانید آن را با یک شلوار جذب هماهنگ کنید.

استایل زمستانه شیک گرم گرم

یک پالتو ساده کرم یا سفید که یک لایه ضخیم پشم هم زیر آن قرار دارد و گرمای آن را دو چندان می‌کند. این مدل برای خانم‌هایی که مجموعه‌های اسپرت را بیشتر می‌پسندند، مناسب‌تر است. این مدل پالتو کاملا هماهنگ با روزهای سرد زمستانی است.
استایل زمستانه شیک

کمی گرم شوید

شال کرم ساده همیشه می‌تواند برای هر شرایط و مکانی گزینه مناسبی باشد. این شال، ست شما را تکمیل می‌کند و با طرح و رنگ کاملا هماهنگ دور گردن شما می‌تواند جذابیتی خاص به استایل شما ببخشد.

همنشینی طوسی و آبی

شاید تا امروز به ترکیب طوسی با آبی فکر نکرده باشید. اما این ترکیب رنگ از جذاب‌ترین ترکیب‌ها برای استایل زمستانی است. حتما در زمستان امسال از آیتم‌هایی به رنگ طوسی و آبی استفاده کنید.
استایل زمستانی زنانه
پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه تغییرات ریز برای افزایش جذابیت زنانه را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۸:۰۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۷ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۱ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۶:۵۵ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۶:۵۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…