جذاب‌ترین مدل‌های آرایش چشم

۱۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همان‌طور که می‌دانید چشم‌ها در چهره بسیار تاثیرگذار هستند. اولین چیزی که در صورت شما دیده می‌شود چشم‌های شما هستند، پس باید تمرکز ویژه‌ای روی آن‌ها داشته باشید.
آرایش چشم زیبا

آرایش چشم باید با توجه به جایی که می‌خواهیم برویم انجام شود. معمولا برای یک میهمانی ساده و دوستانه از آرایش غلیظ و زیاد چشم پرهیز می‌کنیم. در این مطلب از مجله دلتا شما را با تعدادی آرایش چشم زیبا و شیک آشنا خواهیم کرد.

مدل‌های آرایش چشم زیبا و شیک

اسموکی

به آرایش‌هایی اسموکی گفته می‌شود که چشم‌ها را کاملا کاور می‌کنند و معمولا از رنگ‌های سرد برای آن‌ها استفاده می‌شود. این نوع از آرایش‌ها مناسب مجالس و مهمانی‌های بزرگ هستند. این آرایش چشم زیبا از طیف‌های مختلف رنگی است، این‌طور نیست که فقط یک رنگ سایه مشکی پشت چشم‌ها زده شود. معمولا از سه رنگ سایه که با هم هارمونی مناسب‌تری داشته باشند و به ترتیب کم‌رنگ تا پررنگ هم باشند، استفاده می‌شود.  این آرایش با رنگ‌های دودی، خاکستری و مشکی بسیار جذاب و چشم‌گیر می‌شود.

چه نکاتی در آرایش چشم اسموکی باید رعایت شود؟

دقت کنید که حتما داخل چشم هم مداد مشکی بکشید. از آنجایی که سه رنگ در این نوع آرایش استفاده می‌شود حتما آرایش خود را خوب محو کنید که مرز بین رنگ‌ها مشخص نباشد. برای این نوع از آرایش بهتر است از مژه مصنوعی استفاده کنید، البته مژه مصنوعی‌های خیلی پر و بلند استفاده نکنید.

آرایش چشم زیبا

لایت

آرایش لایت یک آرایش ملایم و کم‌رنگ، اما در عین حال بسیار زیبا است. این آرایش به‌عنوان آرایش دخترانه هم در سالن‌های آرایشی مرسوم است. برای این آرایش چشم زیبا از خط چشم‌های پهن و دنباله‌دار یا مژه‌های مصنوعی پر و بلند استفاده نمی‌شود و بیشتر سعی در ایجاد یک ظاهر طبیعی است. در این آرایش می‌توان از رنگی که برای رژگونه استفاده می‌شود برای پشت پلک هم استفاده کرد.

چه نکاتی در آرایش لایت باید رعایت شود؟

در این آرایش از رنگ‌های پررنگ و تند مانند قرمز یا مشکی استفاده نکنید. همچنین از کرم پودرهای سنگین استفاده نشود، یک لایه نازک از کرم روی پوست کافی است. از خط چشم قهوه‌ای محو می‌توان برای زیبایی و تاثیرگذاری بیشتر چشم‌ها استفاده کرد.

آرایش چشم زیبا

آرایش چشم عربی

این نوع از آرایش چشم زیبا آرایش‌های سنگینی هستند که روی چشم‌ها تمرکز زیادی دارند. در این آرایش از رنگ‌های تناژ تیره و پررنگ استفاده می‌شود. خط چشم‌های دنباله‌دار، پهن و همین‌طور خط چشم‌های کشیده از مشخصه‌های آرایش عربی هستند. آرایش‌های اسموکی در آرایش عربی نقش زیادی دارد. همچنین در این آرایش‌ها از مژه‌های بلند، پر و کشیده برای حالت دادن چشم‌ها استفاده می‌شود. بیشتر در مجالس از آرایش‌های عربی استفاده می‌شود. همچنین برای دانستن راه‌های دیگر جذابیت مطلب تغییرات ریز برای افزایش جذابیت زنانه را مطالعه کنید.

آرایش چشم زیبا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ۳ ماسک صورت خانگی برای جوانسازی پوست شما را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۵:۵۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۲:۴۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۰:۲۴ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۴ ق٫ظ

    فوق العاده بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۲ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  8. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۷:۰۹ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۶:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…