اسرار درخت شیطان چیست؟

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
درختان مخلوقات شگفت‌انگیزی هستند که جهان ما را غرق سبزی و نشاط می‌کنند. اما گاهی تیرگی اعمال انسان، درختان را نیز دچار نفرینی جاودانه می‌کند.
اسرار درخت شیطان

گاهی این موجود دوست‌داشتنی در سایه‌ اعمال انسان و بازتاب‌های آن، از زندگی تهی شده و به پوسته‌ای مناسب برای مخفی کردن ذات شیطانی مبدل می‌شود. این داستان درختی است که در یک پارک دورافتاده در آمریکا واقع شده است. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با اسرار درخت شیطان آشنا شوید.

اسرار درخت شیطان

داستان این درخت که از تیرگی اعمال بشر نامهربان بال و پر گرفته ایده‌ای جالب برای دنیای گردشگری وحشت است.

باور بر این است که گروه «کوکلوکس کلان» در زمان فعالیت، پایگاه اصلی خود را در نزدیکی این درخت برپا کرده بود. این پارک در یکی از بخش‌های دورافتاده این منطقه واقع شده است. این درخت ظاهرا محلی ایده‌آل برای اعضای این فرقه بوده تا آسوده خاطر و دور از چشم دیگران سیاه‌پوستان را مورد آزار و اذیت قرار داده و سرانجام آن‌ها را به دار بیاویزند. به نظر می‌رسد این اعمال سیاه و نژادپرستانه بخشی از نفرین سیاهی است که دامن این درخت مرگبار را گرفته است. به‌طوری که تاکنون بسیاری از مردم از رویدادهای ترسناکی صحبت کرده‌اند که در اطراف این درخت شاهد رخ دادن‌ آن‌ها بوده‌اند.

راز درخت شیطان چیست

داستان‌ها درباره این درخت

یکی از بازدیدکنندگان از روی کنجکاوی به سراغ درخت رفته است. او می‌گوید که این درخت انرژی منفی و شیطانی قابل توجهی را با محیط اطراف خود به اشتراک گذاشته است. انرژی شیطانی که در هوای اطراف این درخت جاری است، در واقع از زجر ارواح زنان و مردانی نشات گرفته که توسط فرقه خطرناک کوکلوکس کلان کشته شدند. اگر به درخت نگاه کنید، شاخه‌هایی را مشاهده خواهید کرد که تقریبا به سمت زمین پایین کشیده شده‌اند.

این شاخه‌ها نمادی از طناب‌های داری هستند که روزگاری به جرم سیاه بودن به گردن افراد بی‌گناه افتاده و شاهد لرزش‌هایی بودند که از بدن‌های رو به مرگ آن‌ها به درخت منتقل شده است.

 درخت شیطان کجاست

به نظر می‌رسد این درخت دوست ندارد مردم از شاخه‌هایش بالا بروند. استیو یکی از افرادی است که تجربه تلخی از بالا رفتن از درخت شیطان دارد. ظاهرا او و دوستانش یک بار سعی کردند از درخت بالا بروند که اتفاق عجیبی برایشان رخ می‌دهد. او تعریف می‌کند که به محض نشستن روی شاخه، آن‌ها صداهایی را شنیدند که گویی از درون درخت به گوش می‌رسیده است. پس از چند لحظه این سروصدا حتی بلندتر شده و با یک صدای مهیب دنبال شد و ناگهان انرژی از درون درخت به سمت او و دوستانش جریان یافته و همگی را در هوا به پرواز درآورد. استیو ادامه می‌دهد که وقتی روی زمین پرتاب شد، ظاهرا به قوزک پایش فشار آمده که منجر به شکستگی آن شد.

کوکلوکس کلان

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند در این شهر حتی مردن ممنوع است.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۰:۲۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۴:۴۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۴:۴۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۴:۳۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۴:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…