تغییرات ریز برای افزایش جذابیت زنانه

۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ظاهر شما در نگاه اول گویای شخصیت شما است، پس آراسته بودن استایل اهمیت زیادی دارد. اگر می‌خواهید همیشه یک خانم خوش استایل باشید باید نکاتی را رعایت کنید.
افزایش جذابیت زنانه

فرقی ندارد که چقدر در دنیای مد تخصص داشته باشید‌، در هر صورت باید بدانید که ظاهر شما نشان‌دهنده شخصیت شما است. در این قسمت از مجله دلتا راهکارهای اساسی و پایه را به شما معرفی می‌کنیم که باعث افزایش جذابیت زنانه شما می‌شوند.

ترفندهایی طلایی که خانم‌ها را جذاب‌تر می‌کند!

مراقب طول شلوار خود باشید

شلواری که انتخاب می‌کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. باید مراقب باشید که شلوار آنقدر بلند نباشد که روی کفش شما بیفتد و از طرفی آنقدر کوتاه هم نباشد که مچ پا مشخص باشد. شلوارهایی را انتخاب کنید که دقیقا اندازه پای شما هستند و موازی با لبه کفش قرار می‌‌گیرند.

افزایش جذابیت زنانه

افزایش جذابیت زنانه با انتخاب کرم پودر مناسب

اگر می‌خواهید آرایش کنید، باید دقت کنید هر کرم پودری را که روی صورت می‌زنید، روی گردن هم استفاده کنید که در غیر این صورت باعث ایجاد تفاوت رنگ بین صورت و گردن می‌شود که اصلا کار جذابی نیست.

لباس گل درشت نپوشید

بعضی از افراد لباس‌‌های گل‌دار می‌‌پوشند. پوشیدن این لباس‌ها شما را چاق نشان می‌‌دهد. برای افزایش جذابیت زنانه بهتر است از لباس‌هایی استفاده کنید که گل‌ها و نقش و نگارهای ریز دارند.

متناسب با جایی که می روید لباس بپوشید

اول از همه باید ببینید که قرار است به کجا بروید. اگر جایی که قرار است بروید یک محل رسمی است، متناسب با آن لباس بپوشید و مهم‌تر از همه با توجه به شخصیت خود لباس انتخاب کنید. لازم نیست که طبق سلیقه دیگران تیپ خود را انتخاب کنید. هرطور که احساس راحتی و لذت بیشتری دارید تیپ بزنید.

افزایش جذابیت زنانه

به شکل بدن خود توجه کنید

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های افزایش جذابیت زنانه، این است که به شکل بدن خود توجه کنید. سعی کنید بهترین ویژگی‌‌های اندام خود را نمایان‌تر کنید و اینگونه ببینید که کدام لباس متناسب با شما و کدام یک برای شما مناسب نیست. همچنین اگر به لاغرتر دیده شدن علاقه دارید می‌توانید مطلب با این لباس‌ها لاغرتر دیده شوید! را بخوانید.

متناسب با سن خود لباس بپوشید

شاید بعضی از لباس‌ها را خیلی دوست داشته باشید اما متناسب با سن شما نباشد. مثلا اگر در دوره میان‌سالی هستید، بهتر است پیراهن‌های زنانه بپوشید. اگر در دوره نوجوانی هستید، هرگز به سراغ این پیراهن‌‌ها نروید.

افزایش جذابیت زنانه با انتخاب رنگ‌های درست

استفاده از رنگ‌های غلط بزرگ‌ترین اشتباهی است که ممکن است انجام دهید. برای مثال زرد روشن یا صورتی خیلی گرم و جیغ شاید برای بچه‌‌ها رنگ مناسبی باشد، اما برای شما خیلی جلوه خوبی ندارد. از طرفی هر کس باید لباس منحصربه‌فردی را انتخاب کند که به خودش می‌آید.

افزایش جذابیت زنانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه انواع لباس جین که تیپ شما را متحول می‌کنند! را بخوانید.

رازهای جذابیت

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۱:۰۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۴:۴۵ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۷ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۴:۴۲ ب٫ظ

    خیلی خیلی عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۸ ق٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…