به محض ورود به این پارک به جهنم می‌روید

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هیچ وقت فکرش را می کردید که جهنم هم یک جاذبه گردشگری پرطرفدار باشد؟
پارک جهنم در تایلند

تایلند کشوری بسیار سرسبز و زیباست و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد و سالانه میلیون‌ها گردشگر به این کشور سفر می‌کنند. اما مکانی به نام پارک جهنم در این کشور وجود دارد که جهنم واقعی را به بازدیدکنندگان نمایش می‌دهد و بسیار هم پرطرفدار است! در این مکان ترسناک، صحنه‌هایی از جهنم و جهنمیان بازسازی شده و هرکسی جرات بازدید از پارک جهنم تایلند را ندارد. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با پارک جهنم در تایلند آشنا شوید.

پارک جهنم در تایلند

سالانه مسافران زیادی برای تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری تایلند به این کشور سفر می‌کنند. اما شاید خیلی‌ها ندانند که در فاصله کمی از بانکوک پایتخت تایلند، یکی از ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین مکان‌های این کشور وجود دارد، یعنی پارک جهنم تایلند!

پارک جهنم کجاست

پارک جهنم دقیقا همان‌طور که از نامش مشخص است پارکی موضوعی در مورد جهنم است. اگر عاشق فضاهای ترسناک و هولناک هستید و دوست دارید در همین دنیا از نزدیک صحنه‌های جهنم از دید مردم تایلند را ببینید، می‌توانید در سفر به تایلند به این جهنم سر بزنید! البته باید به شما هشدار بدهیم که بازدید از پارک جهنم کار هرکسی نیست و در این پارک با صحنه‌های ترسناک، دل‌خراش و هولناکی روبرو خواهید شد. پس اگر دلش را ندارید دور این پارک را خط بکشید. اما اگر اهل ترس و هیجان هستید پارک جهنم جای شماست!

جهنم واقعی در تایلند

این پارک به چه منظوری ساخته شده؟

جهنم مفهومی رایج در اکثر مذاهب وآیین‌هاست و هر مذهبی جهنم را شکل مکانی برای مجازات گناهکاران به تصویر می‌کشد. از نظر آئین بودا جهنم مکانی برای انتظار است. انتظار تا زمانی که بالاخره روحشان در کالبد دیگری تجسد پیدا کند و زندگی دوباره‌ای پیدا کنند. پارک جهنم تایلند با تاثیر از این باورهای آیینی ساخته شده و سعی شده صحنه‌های مرگبار مجازات افرادی که از قوانین اطاعت نکرده‌اند را در معرض نمایش قرار بدهد.

bnv sv az به محض ورود به این پارک به جهنم می‌روید

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۰:۱۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۰:۱۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۰:۱۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۶:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…