بهترین مدل پرده که هر خانه‌ای باید داشته باشد

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پرده‌ها به قدری در دکوراسیون شما تاثیر دارند که می‌توانند به هر فضایی روح و ظاهری تازه بدهند. پرده‌ای که ازسقف تا زمین ادامه داشته باشد، ظاهری یکپارچه‌ به فضای شما خواهد داد.
مزایای استفاده از پرده بلند برای پنجره قدی

به نظر شما چرا انقدر به نصب پرده‌های بلند برای پنجره‌های قدی اهمیت داده می‌شود؟ آیا فقط ملاک طراحان شکل ظاهری منزل و نوع چیدمان است؟ در این مطلب از مجله دلتا به بیان مزایای استفاده از پرده بلند برای پنجره قدی پرداخته می‌شود.

اتاق شما بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد

یکی از مزایای استفاده از پرده بلند برای پنجره قدی این است که باعث می‌شود اتاق شما بزرگ‌تر به‌نظر برسد. در این حالت هنگام صبح، پرده‌ها را کنار می‌زنید و نور کافی و زیبا سرتاسر فضای منزل شما را در بر می‌گیرد. در همین حال وجود پرده‌های قدی بلند جمع شده کنار پنجره، احساس بزرگی و عظمت به منزل شما خواهد داد.

مزایای استفاده از پرده بلند برای پنجره قدی

این سبک از نصب پرده فوق العاده کاربردی است

پرده‌ها دو وظیفه اصلی دارند. اول حفظ حریم خصوصی و دومی تنظیم نور ورودی است. وجود انواع پرده با پارچه‌های گوناگون باعث شده که علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری، خواسته مشتری نیز برآورده شود.

به عنوان مثال در انتخاب پرده برای پنجره قدی خودتان، اگر مشکل دید به داخل ندارید پیشنهاد می‌کنیم سرتاسر پنجره را حریر نصب کنید. در این صورت می‌توانید از حداکثر نور آفتاب بهره ببرید. اما برای افرادی که منزل آن‌ها از بیرون به داخل دید دارد خصوصا در شب و یا موقعیت مکانی آن‌ها به‌گونه‌ای است که دوست ندارند نور زیادی وارد منزلشان شود، پیشنهاد ما در این حالت استفاده از پرده‌های ضخیم‌تر مانند مخمل و کتان به تنهایی و یا استفاده همزمان با حریر است.

مزایای استفاده از پرده بلند برای پنجره قدی

با هر دکوری سازگار است

این اطمینان را به شما می‌دهیم که خانه شما هر سبکی داشته باشد، چه کلاسیک مانند سبک‌های ویکتوریایی و اسکاندیناوی و چه سبک مدرن و مینیمال، پرده پارچه‌ای بلند یک گزینه ایده‌آل برای شما خواهد بود. اما برای اینکه بخواهید محکم کاری کنید می‌توانید نوع پارچه را با توجه به دکور خود انتخاب کنید. نکات بیشتر در مورد نگهداری از پرده را در مطلب با این ترفندها پرده‌های منزل را سفید و براق کنید بخوانید.

پرده سازگار با دکوراسیون

پرده را به پرده اضافه کنید

اگر تا این قسمت از مقاله را خوانده باشید، ممکن است به خودتان بگویید من که حالا از پرده های دیگری مانند پرده‌های شید رول و کرکره برای پنجره قدی خود استفاده کردم، الان چه کاری را باید انجام دهید؟ اصلا نگران نباشید چون می‌توانید تنها با اضافه کردن دو پنل از پرده‌های پارچه‌ای در کنار پرده‌های قبلی خود، تمام مزایایی که تا الان گفته شد را برای خود داشته باشید.

پرده چند لایه

پیشنهاد مطالعه: مطلب این مبلمان هرگز قدیمی نمی‌شوند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۴۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۳:۵۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۸:۴۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…