هیچ‌کس از این جنگل مرگبار زنده برنمی‌گردد

0
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
درست است که جنگل‌ها جذابیت خاصی دارند، اما بعضی از آن‌ها احساسی از ترس و وحشت را در آدمی به وجود می‌آورند.

درختان آن‌قدر انبوه و سربه‌فلک کشیده هستند که نمی‌گذارند نور خورشید فضا را کاملا روشن کند. از طرفی مه غلیظ و صدای جانوران هم فضای جنگل را وهم‌آلودتر می‌کنند. ترسناک‌ترین جنگل دنیا در نزدیکی شهر «کلوژ-نپوکا» کشور رومانی قرار دارد، جنگلی به اسم هویا باچو (Hoia Baciu Forest) که می‌گویند به دست ارواح تسخیر شده است. با ما در دلتامگ همراه باشید تا با ترسناک ترین جنگل جهان آشنا شوید.

ترسناک ترین جنگل جهان

این جنگل بزرگ ۲۵۰ هکتار مساحت دارد و اتفاق‌های عجیبی که در آن رخ می‌دهد باعث شده که به آن مثلث برمودای رومانی بگویند. امروزه گردشگران زیادی به رومانی می‌روند که این جنگل را ببینند. بازدیدکنندگان گزارشاتی از وجود ارواح سرگردان، چهره‌های خبیث و حتی وجود موجودات فضایی در این جنگل داده‌اند.

وحشتناک ترین جنگل جهان

گزارشات عجیب درباره این جنگل

در این جنگل تا به حال گزارش‌های زیادی از دیدن ارواح به ثبت رسیده که ناگهان در مقابل چشمان گردشگران ظاهر می‌شوند. البته شاید ترسناک‌تر از این ارواح، صورت‌هایی باشند که در پس‌زمینه عکس‌های گردشگران سبز شده‌اند. اتفاقات عجیب این جنگل فقط محدود به ارواح نیست و حتی بشقاب پرنده و آدم فضایی‌ها هم در آن دیده شده است.

مطلب پیشنهادی:  نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

به گفته گردشگرانی که به این جنگل می‌روند، از همان لحظه ورود به داخل جنگل احساس ترس و نگرانی وجودشان را پر می‌کند و هر لحظه فکر می‌کنند کسی در حال تماشای آن‌هاست. حتی گیاهان و درختان جنگل هم ظاهری عجیب و ترسناک دارند.

مردم محلی آن منطقه می‌گویند که هر کس به این جنگل برود، دیگر هیچ‌وقت به خانه برنمی‌گردد. هر کسی هم که تا به حال به این جنگل رفته و برگشته است از آسیب‌های روانی و جسمانی و احساس بیماری حرف می‌زند. البته این جنگل فقط زورش به آدم‌ها نمی‌رسد بلکه تجهیزات الکتریکی را هم مختل می‌کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

در این کشور باید چاق شوید تا ازدواج کنید!

مقیاس‌های زیبایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. در حالی ک…