اشتباهات رایج در اصلاح بدن با ژیلت

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از رایج‌ترین روش‌های از بین بردن موهای زائد بدن استفاده از ژیلت است. بسیاری از خانم‌ها و آقایان بیشتر اوقات برای موهای زائد خود از ژیلت استفاده می‌کنند زیرا بسیار آسان انجام می‌شود.
اشتباهات رایج شیو کردن

مواقعی پیش می‌آید که با ژیلت پوست خود را زخم می‌کنیم یا با اشتباهات رایج شیو کردن بدن روبرو می‌شویم. جالب است بدانید که شیو کردن و از بین بردن موهای زائد با ژیلت اصول و نکات خود را دارد که در این مطلب از مجله دلتا به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

اشتباهات رایج شیو کردن و اصلاح موهای زائد با ژیلت

به‌طور روزانه شیو می‌کنید

بهتر است موهای زائد خود را شب‌ها از بین ببرید. شیو کردن در طول روز کار اشتباهی است. اصلاح موهای زائد بدن در شب کمک می‌کند که پوست خود را بازسازی کند و نرم‌تر باشد. شب‌ها پوست بدن کمی پف می‌کند و موهای بدن به‌طور کامل داخل فولیکول‌های مو قرار می‌گیرند.

اشتباهات رایج شیو کردن

شیو کردن روی پوست خشک

زمانی‌که وارد حمام می‌شوید آخرین کار شما باید شیو کردن باشد. اجازه دهید ۱۵ دقیقه از حمام رفتن شما بگذرد و پوست به خوبی نرم شود و بخار آب باعث نرم شدن فولیکول‌های مو شود. زمانی‌که پوست شما خیس و مرطوب باشد موهای زیرپوستی خیلی راحت از پوست بیرون می‌آیند در نتیجه خیلی بهتر و راحت‌تر می‌توانید موهای زائد خود را شیو کنید.

بدون ژل یا خمیر پوست خود را شیو می‌کنید

شاید شما هم جزو آن دسته افراد باشید که پس از خیس کردن پوست بدون استفاده از ژل یا خمیر مخصوص شیو، ژیلت را روی پوست می‌کشید. اصلاح خشک می‌تواند باعث آسیب دیدن و زخم شدن پوست شود. پس بهتر است حتما قبل از شیو کردن با نرم‌کننده موی سر، شامپو بدن یا ژل مخصوص بدن پوست خود را پوشش دهید سپس ژیلت را روی پوست بکشید. همچنین برای اینکه پوست خشکی نداشته باشید می‌توانید از مطلب این روغن معجزه‌آسا، پاک‌کننده طبیعی پوست شما کمک بگیرید.

ژیلت‌های تک تیغ از اشتباهات رایج شیو کردن

استفاده از ژیلت‌های تک تیغ که یک‌بار مصرف هستند خیلی سخت و زمان‌بر خواهد بود. بهتر است هنگام شیو کردن از ژیلت‌های ۴ یا ۵ تیغه استفاده کنید. کار با این ژیلت‌ها بسیار راحت است و می‌توانید در مدت زمان کمتری موهای زائد خود را از بین ببرید. در واقع با کشیدن یک بار این ژیلت روی پوست، بیشتر موهای زائد خود را از بین می‌برید.

اشتباهات رایج شیو کردن

از تیغ‌های مردانه استفاده می‌کنید

یکی از اشتباهات رایج شیو کردن بدن این است که برخی از خانم‌ها فکر می‌کنند چون موهای آقایان ضخیم‌تر است پس ژیلت‌های مخصوص آقایان تیزتر است و راحت‌تر می‌توانند موهای زائد خود را از بین ببرند. در حالی که ژیلت‌های مخصوص خانم‌ها هم عملکرد خوبی دارند و مناسب با نوع پوست و موی خانم‌ها طراحی شده‌اند. بنابراین از ژیلت‌های مختص به خود استفاده کنید تا به پوست خود آسیب نزنید.

اشتباهات رایج شیو کردن

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب چگونه ابروهای زیبا داشته باشیم؟ را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۵:۲۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۴:۵۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۷:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…