۳ ماسک صورت خانگی برای جوانسازی پوست شما

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از روش‌های موثر برای جوانسازی پوست، استفاده از ماسک صورت خانگی در هنگام شب است که تا سحر بر روی پوست باقی بماند. زیرا بدن در هنگام شب به بازسازی خود می‌پردازد.
جوانسازی صورت

در این مطلب از مجله دلتا ماسک‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که خیلی سریع و آسان ساخته می‌شوند و برای جوانسازی صورت و زیبایی پوست باید در طول شب روی پوست شما بمانند و در هنگام صبح شسته شود. اگر می‌خواهید با این ماسک‌های جذاب آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

ماسک‌‌های صورت خانگی برای جوانسازی صورت

ماسک صورت خانگی روغن نارگیل

روغن نارگیل موادی دارد که در صورت خشکی یا تحریک پوست می‌توانید از آن استفاده کنید و باعث جوانسازی صورت می‌شود. مالیدن روغن نارگیل به پوست می‌تواند باعث کاهش التهاب، آرامش بخش پوست، بهبود آبرسانی، درمان آفتاب‌سوختگی و پیشگیری از عفونت موثر باشد. اگر پوستی چرب یا دارای آکنه دارید نباید از روغن نارگیل استفاده کنید. روغن نارگیل را با کرم شبانه پوست خود ترکیب نمایید. کرم را به‌طور کامل روی تمام پوست صورت بمالید و صبح روز بعد صورت خود را بشویید. اگر می‌خواهید از خواص روغن نارگیل بیشتر بدانید می‌توانید مطلب این روغن معجزه‌آسا، پاک‌کننده طبیعی پوست شما را بخوانید.

جوانسازی صورت

ماسک صورت هندوانه برای جوانسازی صورت

هندوانه به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان لیکوپین که از آسیب دیدن پوست در برابر رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند بسیار موثر است. این ماسک همچنین در جوانسازی صورت و زیبایی پوست تاثیر چشمگیری دارد. هندوانه را رنده کرده یا به حالت له درآورید و آن را از صافی رد کنید. آب هندوانه را درون یک ظرف بریزید. با استفاده از یک پد بهداشتی یا پنبه تمیز، آب هندوانه را روی صورت خود بمالید و صبر کنید تا خشک شود. همچنین می‌توانید با مطالعه مطلب مواد غذایی که پوست شما را زشت و پیر می‌کنند! از مواد غذایی که باعث پیر شدن پوست شما می‌شوند دوری کنید.

ماسک صورت آلوئه‌ورا و ویتامین E برای جوانسازی صورت

گیاه آلوئه‌ورا دارای آنتی‌اکسیدان‌هایی همانند ویتامین‌های A ،C و E است و اسید آمینه، آنزیم و اسید سالیسیلیک نیز دارد. این گیاه موثر و مفید به کاهش التهاب پوست، بهبود روند کلاژن‌سازی پوست و جوانسازی صورت کمک می‌کند‌. قبل از استفاده از این ماسک، حتما این ماده را روی پوست خود امتحان کنید که حساسیتی نداشته باشید.

برای تست این مواد ابتدا مقداری از ماسک را روی بازوی خود بمالید و روی آن را با یک پد یا دستمال ببندید و صبر کنید تا مواد به مدت ۲۴ ساعت روی پوست شما بماند‌. اگر واکنش آلرژیکی مانند قرمزی و حساسیت دیده نشد می‌توانید از این ماسک استفاده کنید.

جوانسازی صورت

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب روش‌های آسان و سریع برای تقویت ناخن‌ها را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۸:۰۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۶:۳۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۱ ب٫ظ

    فوق العاده

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۱:۳۲ ب٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…