چگونه ابروهای زیبا داشته باشیم؟

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ابروها در چهره تاثیر بسیار زیادی دارند و نزدیک بودن آن‌ها به چشم‌ها، یکی از مهم‌ترین اعضای صورت، تاثیرگذاری آن‌ها را بیشتر هم می‌کند.
ابروهای زیبا

امروزه روش‌های جدید و متنوعی برای داشتن ابروهای زیبا و طبیعی وجود دارد که بیشتر آن‌ها پر هزینه هستند و همین‌طور ریسک زیادی هم دارند. از این‌رو درست کردن ابروها در خانه می‌تواند گزینه بهتری باشد. در این مطلب از مجله دلتا چگونگی درست کردن ابروهای خود را می‌آموزیم.

روش‌های داشتن ابروهای زیبا در خانه

چگونه ابروهای خود را لیفت کنیم؟

لیفت ابرو، ابروها را از حالت طبیعی کمی بالاتر می‌برد و باعث می‌شود چشمان شما نیز کمی کشیده‌تر به‌نظر برسد. همین‌طور تار موهای ابرو از هم جدا می‌شوند و ظاهر زیبایی را به ابرو‌های شما می‌دهند. برای لیفت ابرو در منزل به یک صابون گلیسیرین بی‌رنگ و یک برس ابرو یا برس یک ریمل خشک شده تمیز نیاز داریم. توجه داشته باشید که از صابون‌های معمولی استفاده نکنید.
یک صابون گلیسیرین شفاف بردارید و روی سطح آن کمی آب بریزید. ۱ الی ۲ دقیقه صبر کنید تا آب جذب صابون شود. سپس برس ابرو را به صورت چرخشی روی صابون بکشید و ابروهای خود را با برس به سمت بالا شانه کنید. در قسمت تاج ابرو برس را به صورت عمودی بگیرید و شانه کنید.

ابروهای زیبا

چگونه ابروهای خود را تقویت کنیم؟

داشتن ابروهای پر و ضخیم چشمان شما را زیباتر و گیراتر نشان می‌دهد. همینطور ابروهای پر زیبایی چهره را چند برابر می‌کند و نشان می‌دهد که ابروهای خوب و سالمی دارید. برای پرپشت کردن و تقویت ابروها راه‌های زیادی وجود دارد که به بررسی چند مورد کاربردی‌تر و سریع‌تر می‌پردازیم.

استفاده از روغن کرچک

روغن کرچک شامل انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که برای فولیکول مو بسیار خوب است. یک گوش پاکن را داخل روغن بزنید و روی ابروهای خود بمالید. سپس ۱ یا ۲ دقیقه به آرامی ابروها را ماساژ دهید. هرچه بیشتر این کار را تکرار کنید و مدت زمان بیشتری روغن روی ابروهای شما بماند بهتر است. سپس بعد از حداقل ۳۰ دقیقه ابروها را با آب ولرم بشویید.

ابروهای زیبا

استفاده از روغن بادام تلخ

روغن بادام به پر شدن ابروهای شما کمک زیادی می‌کند و باعث رویش مو در قسمت‌های خالی ابرو می‌شود. هر شب به مدت ۱۰ دقیقه آن را روی ابروهای خود ماساژ دهید تا در عرض ۱ الی ۲ ماه شاهد نتایج شگفت آن شوید.

استفاده از روغن نارگیل

روغن نارگیل دارای ویتامین E است که برای رشد مو و داشتن ابروهای زیبا و طبیعی بسیار خوب است. همینطور با داشتن آهن می‌تواند به رویش ابروها کمک شایانی کند. روغن را کمی گرم کنید و با نوک انگشت آن را روی ابروهای خود بمالید و بعد از ۱ الی ۲ دقیقه ماساژ بگذارید یک شب روی ابروها بماند. این کار را هر روز انجام دهید تا در نهایت ابروهای پر و سالمی داشته باشید. همچنین برای اطلاع از خواص روغن نارگیل برای پوست می‌توانید مطلب این روغن معجزه‌آسا، پاک‌کننده طبیعی پوست شما را مطالعه کنید.

ابروهای زیبا

استفاده از وازلین

وازلین مانند روغن زیتون عمل می‌کند و ابروها را پر پشت و ضخیم می‌کند. استفاده کردن از وازلین دو بار در روز ظرف ۱ ماه موهای ابروهای شما را ضخیم و پرپشت می‌کند.

استفاده از شیر یا شیر نارگیل

مقداری شیر را در کاسه بریزید و پنبه آغشته به آن را روی ابروهای خود بزنید. سپس با چند دقیقه ماساژ اجازه دهید که ابروهای شما خشک شوند و با آب ولرم آن‌ها را بشویید.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه این ترفندهای طلایی از ریزش مو شما جلوگیری می‌کنند! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۰:۱۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ب٫ظ

    خیلی مفید بود ممنون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۷ ب٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۸:۴۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…