۵ ترفند زمستانه که شما را جذاب‌تر می‌کنند!

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فصل زمستان و چگونه ست کردن طوری که متناسب سرما و شرایط محیطی باشد نکته‌ای بسیار مهم است. شاید این سوال به ذهن شما برسد که برای داشتن یک استایل جذاب زمستانه چه باید کرد؟
استایل زمستانی دخترانه

پوشیدن لایه‌ای لباس‌ها همیشه می‌تواند امکان بیشتری برای تنوع در تیپ و استایل زمستانی دخترانه شیک برای ما فراهم کند. استایل زمستانه برای هر تیپ و استایلی جذابیت‌های خود را دارد، در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم تا سراغ شیک‌ترین استایل‌های زمستانی دخترانه برویم.

نکات استایل زمستانی دخترانه در زمستان

چگونه لایه لایه لباس بپوشیم و جذاب باشیم؟

پوشیدن لایه‌ای لباس در زمستان می‌تواند یک امکان فوق‌العاده برای خوش‌‌پوش بودن در فصل زمستان باشد. می‌توانید با این روش نه‌تنها از لباس‌های پاییزه که حتی بهاره هم در استایل خود استفاده کنید. لایه‌ای پوشیدن هم می‌تواند زیبایی شما را تضمین کند و هم شما را در برابر سرمای زمستان حفظ می‌کند. اما نکته اصلی اینجاست که اسفاده از چند لباس روی هم اگر با هم ست نباشند و ترکیب رنگ و طرح مناسبی نداشته باشد می‌تواند باعث شود تا استایل شما زیبایی چندانی نداشته باشد.

استایل زمستانی دخترانه

کاپشن یا بارانی همچنان جذاب

اگر طرفدار تیپ‌های کلاسیک باشید می‌توانید در استایل خود از بارانی استفاده کنید اما اگر طرفدار استایل کژوال هستید می‌توانید سراغ کاپشن زنانه بروید و در استایل خود از کاپشن‌های زمستانی با رنگ تیره هم استفاده کنید. از رنگ سفید برای بالاپوش‌های استایل زمستانی دخترانه خود غافل نشوید.

شال گردن را فراموش نکنید

یک مجلس رسمی یا یک مهمانی نیمه‌رسمی و حتی یک آخر هفته دوستانه، یک شال گردن آن هم با رنگی خنثی می‌تواند تیپ و استایل شما را تکمیل کند. اما همراه داشتن شال گردن ظرافت‌هایی هم به‌همراه دارد، هم اینکه در انتخاب رنگ ذقت لازم را داشته باشید تا با سایر لباس‌های شما ست باشد و نکته مهم دیگر اینکه شال گردن را با گره مناسب استفاده کنید.

استایل زمستانی دخترانه

نیم‌بوت و بوت، هر دو به یک اندازه زیبا هستند

شاید مهم‌ترین و زیباترین مشخصه استایل زمستانی دخترانه شیک استفاده از نیم‌بوت و بوت است. استفاده از بوت، کاملا مرتبط با شلواری است که می‌پوشید. به‌یاد داشته باشید اگر قصد حضور در مهمانی رسمی دارید از پوشیدن بوت غافل نشوید. یک شلوار جین با بوت یا نیم‌بوت می‌تواند زیبایی تیپ شما را چندین برابر کند.

زیبایی یک استایل زمستانی با دستکش

برای زیبا بودن و البته جذاب بودن استایل زمستانی دخترانه خود می‌توانید از دستکش‌های چرم همراه با استایل زمستانی استفاده کنید، اما دقت کنید که با چه لباس‌هایی از چه جنس دستکشی استفاده می‌کنید. انتخاب دستکشی که با استایل شما همخوانی نداشته باشد می‌تواند باعث شود تا کل استایل شما دیده نشود. اصولا ست دستکش و کیف دستی چرم یک ست جذاب دخترانه را می‌تواند برای شما داشته باشد.

استایل زمستانی دخترانه

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب چطور پالتوهای خود را مثل روز اول نو نگه داریم؟ را مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۳۰ ب٫ظ

    سلام ببخشید واسه ی نوجوان ها مقاله ی مد و فشن دارین🧡

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۲ ب٫ظ

      سلام نه متاسفانه اما مطالب به گونه‌ای انتخاب می‌شود که همه گروه‌های سنی را شامل شود

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ب٫ظ

    شیک و بی نظیر

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۸ ب٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۱:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…