داشتن عمر طولانی با ۴ راز خوردنی!

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محققان می‌گویند می‌توانید با افزودن ۴ ماده به اسموتی خانگی، طول عمر خود را افزایش دهید.
ماده غذایی طولانی کردن عمر

از زمان‌های قدیم تاکنون داشتن عمر طولانی یکی از آرزو‌های بشر بوده است. با همه گیری ویروس کرونا و اعمال قوانین محدود کننده، مردم مجبور هستند زمان بیشتری را در خانه بمانند. از همین رو، زمان آن رسیده است نسبت به مواد غذایی که مصرف می‌کنید نگرش جدیدی داشته‌ باشید. همراه مجله دلتا باشید تا ۴ ماده غذایی طولانی کردن عمر را بشناسید.

اسموتی غنی شده بهترین نوشیدنی برای داشتن عمر زیاد است. محققان می‌گویند می‌توانید با افزودن ۴ ماده به اسموتی خانگی، طول عمر خود را افزایش دهید. چهار ماده غذایی طولانی کردن عمر شامل موارد ذیل است.

عمر طولانی

میوه‌ها سرشار از پلی فنول

پلی فنول‌ها یک نوع آنتی اکسیدان هستند که به طور قابل توجهی از توسعه بیماری‌های مرگبار مانند سرطان، دیابت و مشکلات قلبی- عروقی جلوگیری می‌کنند. همچنین این آنتی اکسیدان مانع از روند پیری بدن می‌شود. تحقیقات متعدد نشان‌داده است پلی فنول موجود در میوه‌ها می‌تواند باعث افزایش طول عمر شود.

میوه‌هایی مانند بلوبری، توت سیاه، توت فرنگی، تمشک، آلو و زغال اخته منابع سرشار از پلی فنول هستند. می‌توانید با افزودن میوه‌های حاوی پلی فنول به اسموتی روزانه خود، علاوه بر غنی شدن این نوشیدنی، بر طول عمر خود بیافزایید.

توت و طول عمر

سبزیجات صلیبی

سبزیجاتی مانند کلم، کلم بروکلی، گل کلم و جوانه بروکسل در خانواده سبزیجات صلیبی قرار می‌گیرند. این سبزیجات می‌توانند سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشند و التهاب بدن را کاهش دهند. تحقیقات نشان‌داده است مصرف سبزیجات صلیبی به دلیل دارا بودن سطح بالایی از ویتامین C و B می‌توانند فرآیند ریکاوری بدن پس از بیماری را ارتقا دهند.

سبزیجات

 آجیل و دانه‌ها

آجیل‌هایی مانند بادام، پیکن (نوعی گردو)، گردو و دانه‌هایی مانند تخمه آفتاب گردان و شاهدانه بهترین گزینه برای استفاده در فرآیند ریکاوری بدن هستند. آجیل‌ها و دانه‌ها غنی از پروتئین گیاهی، چربی‌های مفید، ویتامین‌ها و مواد معدنی اند که می‌توانند باعث ارتقای سیستم ایمنی بدن شوند.

دانه‌هایی روغنی مانند چیا، کتان و کنف سرشار از امگا ۳ هستند. تحقیقات نشان می‌دهد چربی‌های امگا ۳ باعث بهبود جراحات، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش التهابات بدن در فرآیند ریکاوری می‌شود.

نباید در تهیه اسموتی‌های مختلف افزودن این دانه‌های مغزی را فراموش کرد. تحقیقات متعدد تاثیرات مثبت مصرف دانه‌ها و آجیل را بر روی طول عمر انسان اثبات کرده است.

اگر به خواص آجیل‌‌ها و دانه‌ها علاقمند هستید مطلب آلزایمر را با این مواد غذایی شکست دهید! را بخوانید.

آجیل ها

انار

انار به بمب آنتی اکسیدان‌ها مشهور بوده و تحقیقات نشان می‌دهد نوشیدن آب انار برای سلامت پروستات در آقایان بسیار مفید است. آب انار بسیار بیشتر از سایر میوه‌ها دارای آنتی اکسیدان است و از همین رو باعث کاهش التهاب در بیماران مبتلا به دیابت می‌شود. تحقیقات نشان داده مصرف روزانه ۲۵۰ میلی لیتر آب انار می‌تواند باعث کاهش التهاب در بدن افراد شود.

انار میوه‌ای حاوی آنتی اکسیدان، ضد ویروس، ضد تومور و بهترین منبع ویتامین‌های A ،C ،E و فولیک اسید است. افزودن انار به اسموتی می‌تواند منجر به دلچسب شدن نوشیدنی شود و این میوه با خواص بی‌نظیر خود افزایش طول عمر را برای فرد به همراه خواهد داشت.

طولانی کردن عمر

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می‌کنیم مطلب تقویت قوای جنسی، با این ۴ دمنوش طلایی را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۲:۳۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۹:۴۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۸:۱۲ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…