با کمترین هزینه خانه کوچک خود را لوکس کنید

۸
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شما می‌توانید بدون هزینه‌، به‌راحتی با وسایلی که در منزل دارید تغییراتی زیبا ایجاد کنید و حس نو شدن را به خانه و خانواده خود هدیه بدهید.
نکات کم هزینه در چیدمان خانه کوچک

بسیاری از افراد که در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند، دغدغه چیدمان وسایل و دکوراسیون همیشه ذهنشان را درگیر می‌کند. از آنجایی که فضای موجود در این خانه‌ها محدود است، امکان استفاده از هر وسیله و چیدمانی ممکن نیست و حتی برای نگهداری وسایل مختلف در آشپزخانه و کمدها هم دچار مشکل می‌شوند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات کم هزینه در چیدمان خانه کوچک می‌پردازیم.

دکوراسیون نشیمن و پذیرایی

پذیرایی به‌عنوان بزرگ‌ترین بخش داخلی خانه، سهم زیادی در دکوراسیون داخلی را دارد. حداکثر توجه به دکوراسیون پذیرایی و نشیمن قطعا باعث ایجاد یک فضای رویایی خواهد شد. اما آنچه که نشیمن و پذیرایی کوچک‌تر را لوکس می‌کند، استفاده از المان‌های مدرن و همچنین نصب در جای مناسب است. مهم‌ترین مکان در پذیرایی شما، محل قرارگیری تلویزیون است. سعی کنید از ست میز تلویزیون برای ایجاد یک منظره لوکس استفاده کنید.

دکوراسیون نشیمن و پذیرایی

به رنگ دیوار پذیرایی خود توجه ویژه داشته باشید و سعی کنید از کاغذ دیواری‌های زیبا استفاده کنید. از آینه‌ها بهره ببرید و آینه‌های طرح‌دار دایره‌ای را فراموش نکنید. استفاده از آینه‌ها علاوه بر زیبایی منزل می‌تواند به پرنورتر کردن منزل شما نیز کمک کرده و همچنین فضای خانه‌های کوچک لاکچری شما را بزرگ‌تر جلوه دهد. برای اینکه مبلمان خود را نو کنید به مطلب مبلمان منزل را مانند روز اول نو کنید مراجعه کنید.

نکات کم هزینه در چیدمان خانه کوچک

دکوراسیون اتاق خواب لوکس

ایده‌های منحصربه‌فردی که می‌توانید در اتاق خواب خود به‌کار ببرید زیاد هستند. نصب شلف دیواری می‌تواند یکی از این ایده‌های جذاب باشد. یکی از نکات کم هزینه در چیدمان خانه کوچک اینکه شلف‌های کوچک نصب کرده و روی آن‌ها قاب عکس و سایر وسایل تزیینی خود را قرار دهید. شلف‌های دیواری در انواع مختلف در رنگ‌های متفاوت در بازار موجود هستند که می‌توانید تهیه کنید. استفاده از استیکر دیواری مخصوص اتاق خواب تاثیر به‌سزایی در لوکس بودن اتاق خواب شما خواهد داشت. می‌توانید از کمد دیواری‌های ام‌دی‌اف جدید استفاده کنید و اتاق خواب خود را منظم‌تر کنید. کمد دیواری‌های آینه‌ای فضای اتاق خواب شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

دکوراسیون اتاق خواب لوکس

دکوراسیون آشپزخانه  لاکچری

اگر می‌خواهید خانه‌های کوچک لاکچری خود را متفاوت‌تر کنید در درجه اول دیوار های آشپزخانه را در نظر بگیرید. می‌توانید از دیوار کوب‌های PVC ضد آب استفاده کنید. این دیوارکوب‌ها طرح‌های بسیار جذابی دارند و آشپزخانه شما را کاملا متفاوت می‌کنند. شما می‌توانید از باکس‌های دیواری مخصوص آشپزخانه هم بهره ببرید. کافی است که باکس مناسب را خریداری و نصب کنید. انواع باکس دیواری درب‌دار وجود دارند که با کیفیتی فراتر از کابینت‌ها تولید می‌شوند و شما می‌توانید در کنار کابینت آشپزخانه، باکس‌های دیواری هم داشته باشید.

دکوراسیون آشپزخانه  لاکچری

راهروی لوکس و جذاب

استفاده از کفپوش‌های وینیل بهترین راه برای لوکس کردن راهروی منزل شما است. کفپوش‌های وینیل در انواع طرح‌ها موجود هستند که می‌توانید به‌راحتی و بدون دردسر بنایی آن‌ها را نصب کنید. از میز کنسول‌های جدید و لوکس استفاده کنید و مدل‌های مختلف ام دی اف آن‌ها را رصد کنید. سعی کنید دیوار راهروها را با قاب عکس‌های سبک زندگی پر کنید البته زیاده‌روی نکنید. نصب شلف باکس‌های دیواری مخصوص راهرو را هم پیشنهاد می‌کنیم. از گلدان‌های تزیینی کوچک روی شلف‌ها استفاده کنید و کتاب‌های مورد علاقه خود را روی آن‌ها قرار دهید.

راهروی لوکس و جذاب

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ نکته کلیدی در دکور اتاق خواب که باید بدانید را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۸:۴۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۶:۲۰ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۵:۰۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۵:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…