وحشتناک‌ترین رسم‌ های جهان که شما را تا سر حد مرگ می‌ترساند!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کره زمین ما پر از فرهنگ‌ها و سنت‌های عجیب و غریب است و هر کشوری سنت‌ها و آداب و رسوم خاص خود را دارد که به نوعی نشان‌دهنده طرز فکر مردم آن کشور است.
وحشتناک‌ترین رسم‌ های جهان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هنوز هم رسم و رسوم‌های بسیار شوکه کننده‌ای در این دنیای مدرن انجام می‌شود، می‌خواهیم تعدادی از رسم و رسوم عجیب دنیا را به شما معرفی کنیم. با دلتامگ همراه باشید.

وحشتناک‌ترین رسم‌ های جهان

رسم بریدن انگشت‌ها

در کشور اندونزی قبیله‌ای به نام دنی وجود دارد که آن‌ها غم و اندوهشان از مرگ عزیزان خود را به نوع خاصی جلوه می‌دهند. مرگ یکی از عزیزان خانواده‌های این قبیله هم از نظر روحی برای آن‌ها درد بزرگی است و هم آن‌ها غم و اندوهشان را با درد و رنج فیزیکی نشان می‌دهند. آن‌ها معمولا غمشان را با بریدن بعضی از انگشت‌های خود نشان می‌دهند.

این رسم یکی از رسم و رسوم عجیب دنیا است که در واقع برای راضی نگه‌داشتن روح مرده ها انجام می‌شود. بسیاری از مردم جهان بر این باور هستند که باید این رسم برای همیشه ریشه کن شود.

وحشتناک‌ترین رسم‌ های جهان

رسم آدم‌خواری از وحشتناک‌ترین رسم‌ های جهان

جنگل‌های آمازون همیشه برای همه ما جالب و اسرارآمیز بوده‌اند و دلیل این اسرارآمیز بودن آن‌ها هم دور دست بودنشان بوده است. این جنگل‌ها دور افتاده‌اند و مسیر دسترسی به آن‌ها سخت بوده در قسمت‌هایی حتی نمی‌توان وارد آن‌ها شد. با این حال در عمق همین جنگل‌های اسرار آمیز قبایلی زندگی می‌کنند که یکی از رسم و رسوم عجیب دنیا متعلق به آن‌ها است.

مطلب پیشنهادی:  درمان خانگی کبد چرب

در جنگل‌های بارانی آمازون در نزدیک مرز دو کشور ونزوئلا و برزیل، قبیله‌ای به نام یانومامی زندگی می‌کند که به خاطر رسم آدم‌خواری‌شان مشهور هستند. شاید برای‌ شما باور پذیر نباشد اما هنوز هم در این دنیا قبایل آدمخوار وجود دارند و زندگی می‌کنند. یک نمونه آن‌ها همین قبیله یانومامی است. آن‌ها جسد یکی از افرادی از قبیله که مرده است را می‌خورند. آن‌ها بر این باور هستند که از این راه، روح مرده در آرامش خواهد بود.

رسم گاوبازی در اسپانیا

اگر چه این رسم ممکن است که به چشم برخی افراد، به عنوان مثال اسپانیایی‌ها یک تفریح باشد. با این حال در بسیاری از مناطق دنیا مورد انتقاد قرار گرفته است. مراسم گاوبازی از سال ۱۹۱۰ تا الان در کشور اسپانیا به‌صورت مرتب انجام می‌شود. به زبان خیلی ساده، مردم در این مراسم سعی می‌کنند تا گاوها را عصبانی کنند و آن‌ها را به سمت خود بکشانند. این مراسم بعضی از وقت‌ها چندین کشته در اثر برخورد شاخ گاو خشمگین با بدن تماشاچیان و شرکت کننده‌ها یا تعدادی مصدوم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

فوت‌وفن‌های پخت شیرینی نخودچی در خانه

شیرینی نخودچی یکی از خوشمزه‌ترین شیرینی‌های مخصوص عید است که شما می‌توانید آن را در خانه ت…