نکات کلیدی آرایش دخترانه که قطعا نمی‌دانید!

۱۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اخیرا توجه به پررنگ‌تر کردن زیبایی‌های طبیعی چهره در دنیای آرایش جایگاه بیشتری پیدا کرده است. از این‌رو خانم‌های جوان به سمت آرایش دخترانه که در آن خبری از آرایش‌های غلیظ نیست، گرایش بیشتری پیدا کرده‌اند.
آرایش دخترانه ساده

در آرایش دخترانه ساده و شیک با مراقبت‌های پوستی سعی می‌شود تا با بازیافتن طراوت پوست، از نیاز به استفاده از محصولات پوشاننده پوست مثل کرم‌ پودرهای سنگین بکاهد. در این مطلب از مجله دلتا ویژگی‌های میکاپ دخترانه را معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌های اصلی آرایش دخترانه ساده

شروع آرایش دخترانه

برای یک‌دست کردن پوست و کاهش قرمزی‌های پوست صورت خود می‌توانید بعد از استفاده از مرطوب‌کننده متناسب با نوع پوست خود، از پرایمر استفاده کنید. با این کار بستری مناسب برای آرایش بر روی صورت خود ایجاد می‌کنید و به بستن منافذ پوست هم کمک می‌کنید. برای اینکه با این آرایش پوستی درخشان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید، می‌توانید اندکی سایه چشم طلایی و یا سفید مرواریدی به پرایمر خود اضافه کنید.

آرایش دخترانه ساده

آرایش چشم‌ها

در آرایش دخترانه ساده و شیک استفاده از خط چشم و مداد چشم تیره همراه با ریمل با حجم کم مناسب است. خط چشم‌های دنباله‌دار و گربه‌ای از محبوب‌ترین انواع خط چشم برای آرایش دخترانه هستند. برای داشتن مژه‌هایی زیباتر می‌توانید با فر مژه‌ای که اندکی گرم شده باشد، مژه‌های خود را فر کنید. با استفاده از ریمل‌هایی که به بلندتر شدن مژه‌های شما کمک می‌کنند، می‌توانید ظاهری جذاب‌تر و گیراتر به چشم‌های خود بدهید.

اهمیت لب‌ها در آرایش دخترانه

لب‌هایی سالم و شاداب در ایجاد احساس طراوت و جوانی چهره افراد تاثیر بسیاری دارد. از این‌رو با حفظ سلامت لب‌ها با استفاده از محصولات لایه‌بردار و مرطوب‌کننده لب، می‌توانید به افزایش زیبایی خود کمک کنید. در این مدل آرایش استفاده از برق لب و رژلب‌های روشن و براق جایگاه ویژه‌ای دارد و باعث جوان‌تر به‌نظر رسیدن چهره شما می‌شود.

آرایش دخترانه ساده

توجه به ابروها در آرایش دخترانه

شما می‌توانید با استفاده از براش ریمل خود یا هر برس ریزی که مناسب می‌دانید، ابروهای خود را در جهت رویش آن‌ها و یا به سمت بالا شانه بزنید. این کار به حفظ نظم و آراستگی ابروها کمک می‌کند. برای افزایش زیبایی می‌توانید در این مرحله از روغن‌های مخصوص این کار هم استفاده کنید.

شادابی چهره را با گونه‌های خود به رخ بکشید

در آرایش دخترانه ساده با استفاده درست و مناسب از کانتور و رژگونه می‌توانید گونه خود را برجسته‌تر کرده و زیبایی گونه‌های خود را به رخ بکشید. با استفاده از رژگونه‌هایی روشن و با رنگی مشابه یا نزدیک به رنگ رژ لب‌های خود می‌توانید چهره‌ای جوان‌تر را تجربه کنید. همچنین اگر می‌خواهید صورتی تو پر داشته باشید می‌توانید مطلب تکنیک‌های چاق شدن صورت با آرایش را بخوانید.

آرایش دخترانه ساده

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه آرایش شب و روز با هم چه فرقی دارند؟ را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۱۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۵:۵۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۳:۰۸ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۵ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۳ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۲ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۶:۰۵ ب٫ظ

    عالی و زیبا

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۹ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…