با این لباس‌ها لاغرتر دیده شوید!

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در انتخاب لباس باید دقت زیادی داشته باشیم چون ممکن است نوع لباسی که می‌پوشیم ما را چاق‌تر از آن چیزی که در واقعیت هستیم نشان بدهد.
لاغرتر دیده شدن

لاغرتر دیده شدن بدن یکی از دغدغه‌های افرادی است که اضافه وزن دارند. در این مطلب از مجله دلتا تعدادی از لباس‌ها که باعث می‌شوند شما لاغرتر از حالت عادی خود دیده شوید را به شما معرفی می‌کنیم.

لباس‌هایی برای لاغرتر دیده شدن

شلوار لی تیره بپوشید

یکی از بهترین روش‌ها پوشیدن شلوار تیره است. جین تیره باعث می‌شود کشیده‌تر و لاغرتر به‌نظر برسید. همچنین از جین‌های پاره و سنگ‌شور شده که سایه روشن دارند خودداری کنید.

لاغرتر دیده شدن

شلوار فاق بلند بپوشید

فاق بلند بودن شلوار جین کمک می‌کند که اضافه وزن‌‎های قسمت میانی بدن خود را مخفی کنید. با پوشیدن جین فاق کوتاه پهلوها بیرون می‌زند و بخش کمر یک‌دست به‌نظر نمی‌رسد. با پوشیدن جین یا شلوار پارچه‌ای فاق بلند بخش میانی بدن شما جمع می‌شود، پهلوها بیرون نمی‌زند و باعث کشیده‌تر و لاغرتر دیده شدن شما می‌شود.

شلوار جین پاچه گشاد بپوشید

این شلوار شما را بلندتر، کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد. این شلوار به‌خصوص برای خانم‌هایی که پاهای بزرگ‌تر و باسن بزرگی دارند یعنی همان اندام گلابی دارند مناسب‌تر است.

لاغرتر دیده شدن

کفش پاشنه بلند بپوشید

تقریبا همه به نقش کفش پاشنه بلند در لاغر و مرتب دیده شدن واقف هستیم. پوشیدن کفش پاشنه‌دار باعث می‌شود که استایل بدن خود را در شکل درست‌تری نگه داریم و قوز نکنیم. همچنین انتخاب کیف مناسب نیز در لاغرتر دیده شدن شما می‌توانید تاثیر بگذارد، برای شناختن انواع کیف که امسال ترند هستند می‌توانید مطلب اگر امسال کیف می‌خرید از این مدل‌ها غافل نشوید! را بخوانید.

لاغرتر دیده شدن با تک‌رنگ پوشیدن

لباس‌های طرح‌دار زیبا و جذاب هستند اما شما را تو پر نشان می‌دهند. اگر لباس طرح‌دار می‌پوشید به طرح لباس و بخشی از بدن که لباس آن را می‌پوشاند دقت کنید. چراکه طرح‌دار بودن لباس به اندام شما حجم می‌دهد. اگر می‌خواهید پایین‌تنه شما کوچک‌تر دیده شود از شلوار، دامن یا هر لباس طرح‌دار در پایین‌تنه دوری کنید.

لاغرتر دیده شدن

یقه هفت بپوشید

لباس یقه گرد با پوشاندن ناحیه گردن بالاتنه شما را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد پس اگر هدف این است که جوری لباس بپوشید که باعث لاغرتر دیده شدن شما شود بدون شک یقه هفت را انتخاب کنید.

لاغرتر دیده شدن با راه راه عمودی

لباس راه راه اما حتما راه راه عمودی را انتخاب کنید. اما اگر راه راه عمودی ندارید یا دوست ندارید، می‌توانید با پوشیدن یک جین که خط عمودی حاشیه‌ای دارد از این تکنیک بهره ببرید.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب دانستنی‌های مهم تیپ اسپرت دخترانه + عکس را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۳:۱۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۶:۱۵ ب٫ظ

    فوق العاده عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۸ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…