اخطار، با عبور از این نقاط مخفی وارد جهان دیگری می‌شوید!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در چند جای این کره خاکی، مناطق اسرارآمیزی نهفته‌اند. مناطقی که معنا و مفهوم دنیایی دیگر در زیر دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم را دارند.
مناطق اسرارآمیز جهان

دنیایی که در آن روح مردگان وجود دارد و حتی ممکن است در آن شکنجه شوند. برخی می‌گویند اگر تصمیمتان را گرفتید تا از هر کدام از این مکان‌ها دیدن کنید، هیچ ضمانتی برای برگشت شما وجود ندارد. مخصوصا اگر بخواهید تلاش کنید تا به رمز و رازهای آن ها پی ببرید. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با مناطق اسرارآمیز جهان آشنا شوید.

مناطق اسرارآمیز جهان

هکلا در ایسلند

اولین مورد از مناطق اسرارآمیز جهان، جایی به نام هکلا است که منطقه‌ای آتشفشانی در کوه‌های جنوبی ایسلند است و به آن «دروازه‌ای به جهنم» گفته می‌شود. از سال ۸۷۴ بعد از میلاد مسیح بیش از ۲۰ فوران آتشفشانی جدی در این منطقه اتفاق افتاده است. البته در سال‌های اخیر هکلا آرام بوده است. امروزه شایعات زیادی وجود دارد که می‌گویند هر ساله ساحران بزرگی در دهانه آتشفشان جمع می‌شوند و فعالیت‌های مرموزی انجام می‌دهند. هیچ کسی به دهانه این آتشفشان نمی‌رود. شما فکر می‌کنید جراتش را داشته باشید؟

مناطق وحشتناک دنیا

شهر ارواح فنگدو در چین

در کشور چین شهرهای اسرارآمیز زیادی وجود دارد. اما بدون شک یکی از خوفناک‌ترین آن‌ها می‌تواند فنگدو باشد. شهری جهنمی که پر از ارواح خبیث است. مردم بر این باورند که این ارواح به جایی به نام ناراکا که مکانی جهنمی است می‌روند. در واقع بازدیدکنندگان فنگدو برای چند لحظه‌ای هم که شده خودشان را مهمان جهنم می‌کنند. در این شهر مجسمه‌ها و تندیس‌های زیادی وجود دارد که نشان دهنده عذاب‌های الهی هستند.

مناطق ترسناک دنیا

جهنم‌های شهر بپو ژاپن

مقصد بعدی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، جایی به نام بپو در ژاپن است که به جای ۱ جهنم، ۹ جهنم دارد! البته این شهر به اندازه دیگر جاذبه‌های این فهرست اسرارآمیز نیست. ولی به نوبه خود یک جهنم واقعی است. چشمه‌های آب گرمی در این شهر وجود دارد که آب آن‌ها به راحتی می‌تواند یک تخم‌مرغ را آبپز کند! با این حال اگر خود را خیلی پر دل و جرات بدانید شاید بدتان نیاید یکی از آن‌ها را امتحان کنید.

تعداد چشمه‌های آب‌ گرم در شهر بپو به اندازه‌ای زیاد است که وقتی از نمای بالا به این شهر نگاه می‌کنید، مشاهده خواهید کرد، که از کل شهر دود بلند می‌شود.

مناطق عجیب دنیا

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند روستایی با مردم اروپایی در نزدیکی تهران.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۳:۱۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…