با کمترین هزینه دکور منزل را نو کنید

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تغییر در دکوراسیون خانه یکی از موضوعاتی است که همیشه فکر شما را درگیر خود می‌کند. مخصوصا زمانی که به سال جدید نزدیک می‌شوید و خانه تکانی و تغییر در دکور خانه آغاز می‌شود.
تغییر دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

با انجام برخی کارهای کوچک در خانه می‌توان تغییر دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه را انجام داد. کارهایی که زیبایی بیشتری به خانه می‌بخشند اما هزینه بالایی ندارد. با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

یک آینه زیبا بخرید

آینه‌ها با وجود سادگی خاصی که دارند، تاثیر بسیار زیادی روی فضای خانه و زیبایی آن می‌گذارند. شما می‌توانید برای تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه یک آینه بخرید و آن را در جای مناسبی نصب کنید تا تاثیر بیشتری در بازتاب نور محیط داشته باشد.

جالب است بدانید که آینه‌ها علاوه بر بزرگ‌تر نشان دادن یک فضا می‌توانند فضا را روشن‌تر نشان دهند. فقط کافی است که آینه را در محلی قرار دهید که در جهت نور باشد و آن را بازتاب کند.

اگر خانه کوچک و کم‌نور دارید باز هم از معجزه آینه‌ها غفلت نکنید. در کنار آینه می‌توانید یک آباژور کوچک یا ریسه‌های نوری به‌کار ببرید تا روشنایی آن را بیشتر کنید. برای دیدن آباژورهای زیبا و خاص به مطلب ۷ آباژور خاص که اتاق خواب شما را رمانتیک می‌کنند مراجعه کنید.

تغییر دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

نگاهی به کوسن‌ها بیندازید

شاید زمان آن رسیده باشد که در کوسن‌های رنگ و رو رفته مبلمان تغییری ایجاد کنید. با خرید یک کاور جدید و خوش رنگ، تغییر جدیدی در فضای مبلمان ایجاد کنید. سعی کنید رنگی متضاد با رنگ کاورهای قبلی انتخاب کنید تا این تغییر بیشتر خود را نشان دهد.

تغییر دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

قاب عکس و تابلوها را فراموش نکنید

اضافه کردن چند قاب عکس و تابلو جدید به دیوارهای خانه راهکاری ساده و آسان برای تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه است. علاوه بر آن می‌توانید جای تابلوها روی دیوار خانه را تغییر دهید. هیچ دلیلی ندارد که یک قاب عکس و تابلو برای سال‌ها در یک جای مشخص باقی بماند. با خلاقیت خود جای جدید و متفاوتی برای تابلوها پیدا کنید.

قاب عکس و تابلوها

با روبالشی‌های قدیمی خداحافظی کنید

شاید شما هم علاقه دارید موقع تماشای تلویزیون به یک بالشت تکیه بزنید. با نزدیک شدن به سال جدید حتما روبالشی‌ها نیاز به تغییر و تحول دارند. حتی اگر با یک شستشوی ساده روبالشی‌ها تمیز می‌شوند، بهتر است آن‌ها را عوض کنید. با رنگی شاد به این وسایل حس و حال جدیدی از تغییر و نو شدن بدهید.

از خرید گل و گلدان غفلت نکنید

یکی از روش‌های تغییر دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه استفاده از گل و گلدان است. گل‌ها همیشه فضایی زیبا، جذاب و گرم به خانه می‌بخشند. اصلا نیازی نیست که گل و گلدان خریداری شده خیلی گران و خاص باشد. سبزی و طراوت گل‌ها فضای شاد و گرمی در خانه ایجاد می‌کند. در کنار سایر کارهایی که برای تغییر در دکور خانه انجام می‌ٰدهید، گل و گلدان‌های زیبا و رنگی نیز بخرید و در قسمت‌های مختلف خانه قرار دهید. اجازه دهید که این حس طراوت در تمامی فضای خانه بپیچد.

اگر می‌خواهید همه گل‌ها را در یک قسمت پر نور خانه جا بدهید، می‌توانید از استندها استفاده کنید. استندها ظاهر مرتبی به گلدان‌ها می‌دهند و نشانه خوش سلیقه بودن شما در نگهداری گل و گلدان هستند. برای آشنایی با گیاهان آپارتمانی به مطلب ۷ گیاه آپارتمانی که هوای منزل را پاکسازی می‌کند مراجعه کنید.

گل و گلدان در دکور منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب این سنگ‌ها انرژی منفی خانه را از بین می‌برند را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۸:۵۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۷:۱۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۴:۵۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۴:۴۱ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۱:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…