۷ ایده جذاب ست کردن اکسسوری

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکسسوری‌ها یکی از جذاب‌ترین آیتم‌های هر استایل محسوب می‌شوند که زیبایی شما را دوچندان می­‌کنند. آن‌ها قیمت نسبتا مناسبی دارند و با توجه به ترند روز بسیار سریع تغییر می‌کنند.
انتخاب اکسسوری مناسب

اگر شما از اصول ست­ کردن و انتخاب اکسسوری مناسب مطلع باشید با کم‌ترین هزینه، شیک‌­ترین استایل را خواهید داشت. در این مطلب از مجله دلتا به اصلی‌ترین نکات خوش­تیپی با انواع اکسسوری اشاره می­‌کنیم که در عین سادگی، در استایل شما بسیار تاثیرگذار هستند.

۷ قانون انتخاب اکسسوری مناسب

بیشتر از ۳ یا ۴ اکسسوری بزرگ نپوشید

هیچ اشکالی ندارد که اکسسوری‌های بزرگ را در یک ست ترکیب کنید، اما توجه داشته باشید که نباید تعداد آن‌ها از ۳ یا ۴ تا بیشتر شود. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که آن‌ها را با توجه به رنگ، سبک و جنس آن‌ها با یکدیگر ترکیب کنید.

انتخاب اکسسوری مناسب

اکسسوری‌های کوچک

بعضی از مردم فکر می‌کنند که گردنبند، گوشواره، دستبند و حلقه‌هایی از یک ست، بی‌نظیر به‌نظر می‌رسد. این ایده تنها تا حدی درست است، زیرا همه این‌ها بستگی به نوع اکسسوری دارد. در انتخاب اکسسوری مناسب، اگر آن‌ها در اندازه کوچک باشند، پوشیدن همه آن‌ها با یکدیگر می‌تواند ظریف و زیرکانه باشد.

انتخاب اکسسوری مناسب

در انتخاب اکسسوری مناسب، ست بودن رنگ کیف و کفش را فراموش کنید

انتخاب کیفی که با کفش‌های شما ست باشد، اجباری نیست. اگر کفش‌های شما بسیار روشن هستند، بهتر است که از یک کیف دستی با رنگ متضاد استفاده کنید.

استفاده از ساعت به‌همراه لباس شب در انتخاب اکسسوری مناسب فراموش نشود

ساعت مچی برای تیپ‌های روزمره، ورزشی یا محیط‌های کاری مناسب است. با این حال، استفاده از یک ساعت به‌همراه لباس شب به‌طور دائم تقریبا غیرممکن است.

به‌یاد داشته باشید که حلقه‌ها و انگشترهای بزرگ برای همه مناسب نیستند

حلقه‌ها و انگشترهای بزرگ برای انگشتان کوتاه اصلا مناسب نیستند. حلقه‌های باریک و نازک می‌توانند طول انگشتان کوتاه را از لحاظ بصری کشیده‌تر و لاغرتر نشان دهند. همچنین حلقه‌های پهن می‌توانند کمی از لاغری انگشتان و همچنین کشیدگی آن‌ها کم کنند و ظاهری زیبا به آن‌ها ببخشند.

انتخاب اکسسوری مناسب

دستکش‌ها باید هم‌رنگ با یکی دیگر از رنگ‌های لباس شما باشد

یک راه سریع برای انتخاب دستکش‌های رنگی در ست­ کردن و انتخاب اکسسوری مناسب این است که به رنگ کفش، کمربند یا رژ لب خود نگاه کنید و به‌عنوان یک قاعده همیشگی، دستکش‌های خود را باید حداقل با یکی از رنگ‌های لباس خود ست کنید.

هنگام پوشیدن رنگ‌های پاستلی، از کفش‌های سیاه استفاده نکنید

در انتخاب اکسسوری مناسب، بهترین رنگ کفش استفاده از کفش‌هایی با رنگ ملایم و روشن است. استفاده از کفش‌های تیره و مشکی واقعا در این ست به‌کار نمی‌آیند.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه نکات طلایی برای ست کردن شال گردن که باید بدانید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۳:۲۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۰:۵۹ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۶ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۷:۰۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۴:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…