رازهایی برای افزایش ماندگاری آرایش بر روی صورت

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکثر خانم‌ها از کم بودن ماندگاری آرایش روی صورت ناراضی هستند و مجبور می‌شوند آرایش خود را تمدید کنند. برای افزایش ماندگاری آرایش صورت رازهایی وجود دارد.
افزایش ماندگاری آرایش

در مواقعی که قرار است طولانی مدت در مهمانی یا مراسم حضور داشته باشیم، لازم است که آرایشی ماندگار داشته باشیم. بنابراین خوب است مواردی را رعایت کنید که به شما در افزایش ماندگاری آرایش صورت کمک می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا این موارد را بیان می‌کنیم.

۶ توصیه مفید برای افزایش ماندگاری آرایش صورت

قبل از آرایش زیرسازی کنید

منظور از زیرسازی، ایجاد یک پوشش بین پوست شما و مواد آرایشی است. شما باید قبل از استفاده از هرگونه لوازم آرایشی روی پوست خود، از یک مرطوب‌کننده پوست مناسب استفاده کنید. وجود یک مرطوب‌کننده به‌عنوان زیرساز باعث می‌شود مواد آرایشی بهتر روی پوست شما بنشیند و ماندگاری بالاتری هم داشته باشد. همچنین این محصولات پوست شما را نرم و لطیف می‌کنند و چین و چروک صورت شما را مرطوب می‌کنند تا هیچ ردی از آن‌ها باقی نماند و کرم داخل چروک‌ها جمع نشود.

افزایش ماندگاری آرایش

استفاده از اسپری هیدراته برای افزایش ماندگاری آرایش

اگر پوست شما دارای چین و چروک است یا پوست خشک و معمولی دارید اسپری‌های هیدراته کمک زیادی به شما می‌کنند که آرایش زیبایی را داشته باشید. از اسپری هیدراته بعد از آرایش صورت استفاده می‌شود. این اسپری‌ها باعث نرمی و زیبایی پوست شما می‌شوند و مواد آرایشی روی پوست را طبیعی‌تر جلوه می‌دهند.

پوست خود را بانشاط و شاداب کنید

هرچه پوستی بهتر و بانشاط‌تر داشته باشید، به آرایش کمتری نیاز دارید. بنابراین بهتر است قبل از اینکه به فکر آرایش کردن باشید به سلامت پوست خود اهمیت دهید. قبل از آرایش، ابتدا پوست خود را به‌طور کامل تمیز کنید و با مقداری روغن گیاهی مانند روغن نارگیل پوست خود را ماساژ دهید تا جریان خون زیر پوست شما بیشتر شود.

افزایش ماندگاری آرایش

رازی برای داشتن چشم‌های زیبا

اگر جزو افرادی هستید که باید صبح زود از منزل بیرون بروید و نیاز به افزایش ماندگاری آرایش دارید لازم است که ابتدا چشمان شما بدون پف و بدون خواب‌آلودگی باشد. چشم‌های خسته، قرمز و ورم کرده را هرچقدر هم آرایش کنید باز هم زیبا نخواهند بود. بنابراین برای اینکه چشمان شما آرایش زیبایی داشته باشد از یک مداد رنگ بژ برای مژه‌های خود استفاده کنید. مداد بژ را در خط مژه خود بکشید تا چشمان شما روح داشته باشد.

افزایش ماندگاری آرایش

از فیکساتور استفاده کنید

فیکساتور همانطور که از نام آن مشخص است آرایش شما را فیکس می‌کند و باعث افزایش ماندگاری آرایش می‌شود. فیکساتورها به شکل پودر و اسپری هستند و شما می‌توانید انواع آن‌ها را به‌صورت رنگی و بی‌رنگ از بازار تهیه کنید. اما در انتخاب نوع رنگی آن، دقت کافی به خرج دهید تا با رنگ پوست و رنگ کرم پودر شما تضاد نداشته باشد. از فیکساتورها یا پودر بیک هم قبل از آرایش، هم حین آرایش و هم بعد از آرایش می‌توانید استفاده کنید.

از فیکساتور استفاده کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب عوارض خطرناک خوابیدن با آرایش برای پوست را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ

  2. رسمیه

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۵ ب٫ظ

    خیلی ممنون از مطالب خوبتون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ق٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۷:۲۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۵:۱۴ ب٫ظ

    فوق العاده بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۷ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…