نقاطی که هیچکس نتوانسته حتی ۱ ساعت در آن‌ها دوام بیاورد!

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جمعیت کره زمین آنقدر در حال افزایش است که بشر امروزه برای زندگی کردن و اسکان، از هر موقعیتی استفاده می‌کند و شروع به توسعه دادن و خانه‌سازی در آن منطقه می‌کند.
مکان های خطرناک برای زندگی

اما در میان تمامی مناطقی که روی زمین وجود دارد، چند منطقه هستند که انسان‌ها نمی‌توانند در آن قسمت‌ها وارد شده و زندگی کنند. این مناطق هیچکدام کوچک‌ترین ثبات را برای زندگی انسان‌ها ندارند. هر انسانی که در این قسمت‌ها مستقر شود باید این را بداند که ممکن است جانش را از دست بدهد. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با مکان های خطرناک برای زندگی آشنا شوید.

مکان های خطرناک برای زندگی

گرند کیمن

یکی از مناطقی که شما نمی‌توانید در آن زندگی کنید، گرند کیمن در کوباست. از نکات مثبت این منطقه این است که آب و هوای بسیار خوبی دارد و شبیه به یک بهشت گرمسیری می‌باشد اما نگذارید این‌ها شما را گول بزنند چون گرند کیمن یکی از طوفانی‌ترین مناطق جهان است و به تعبیری بهتر، پایتخت طوفان جهان است.

vdsvs نقاطی که هیچکس نتوانسته حتی ۱ ساعت در آن‌ها دوام بیاورد!

به طور مثال، طوفانی به نام ایوان در این منطقه رخ داد است. با این‌که از نوع طوفان‌های درجه ۵ بود اما حدود ۷۰ درصد ساختمان‌های این شهر را از بین برد و ۴۰ هزار نفر از ساکنین این منطقه را دچار مشکل کرد. اگر می‌خواهید یک شبه خانه و زندگیتان را طوفان با خود نبرد، تحت هیچ شرایطی به این منطقه نزدیک نشوید.

ورخویانسک

ورخویانسک در روسیه، نزدیک‌ترین منطقه شهری به قطب شمال است. به همین خاطر، بیش از ۹ ماه در سال را پوشیده از برف است. تصور این‌که بیش از ۹ ماه در سال را در سرمای برفی باشید و آن ۳ ماه باقی مانده را در هوای سرد بگذرانید، بسیار سخت است.

ljbl نقاطی که هیچکس نتوانسته حتی ۱ ساعت در آن‌ها دوام بیاورد!

از ماه سپتامبر تا مارس تنها ۵ ساعت در روز در این منطقه آفتاب می‌تابد و در ماه های ژانویه و دسامبر، اصلا خورشیدی در آسمان دیده نمی‌شود. از اواخر قرن ۱۹ به بعد دمای این منطقه به منفی ۸/۶۷ درجه ی سانتی‌گراد رسید. جالب است بدانید، که سزارهای روسیه، محکومان و مجرمان را به این منطقه تبعید می‌کردند!

کوه مراپی در اندونزی

دوست دارید در کنار یک آتشفشان فعال با محیطی سرسبز و باصفا زندگی کنید؟ منطقه اطراف کوه مراپی در کشور اندونزی، دقیقا یکی از همین مکان‌هاست.

فوران آتشفشان در این منطقه یک رویداد عادی است. همچنین دودهای این دهانه آتشفشانی و ضایعت آن در این منطقه وجود  اکوسیستم این منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

cz نقاطی که هیچکس نتوانسته حتی ۱ ساعت در آن‌ها دوام بیاورد!

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند ورود زنان به این جزیره ایرانی اکیدا ممنوع!

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۳:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۸:۵۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۶:۰۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۷:۱۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۷:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…