۶ رومیزی زیبا و خاص برای دکور منزل شما

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کسانی که می‌خواهند خانه‌ای زیبا داشته باشند، به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهند. انتخاب رومیزی مناسب یکی از این جزئیات است.

مدل رومیزی را باید بر اساس دکوراسیون و سبک‌و سیاق سایر وسایل خانه انتخاب کنید. در این مطلب از دلتامگ به معرفی مدل‌ های شیک و خاص رومیزی برای منزل می‌پردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

رومیزی مخمل

رومیزی مخمل با رنگ‌های جذاب و بافت فوق‌العاده زیبایی که دارد، یک انتخاب عالی و چشمگیر است. تقریبا همه از رومیزی مخمل خوششان می‌آید و تقریبا همه چیز را می‌توان با آن ست کرد. اگر می‌خواهید میز خود را در پذیرایی قرار دهید، یک ترکیب عالی می‌تواند ست کردن رومیزی مخمل با والان‌ها پرده پذیرایی باشد.

مدل‌ های شیک و خاص رومیزی برای منزل

رومیزی سنتی

یکی از مدل‌ های شیک و خاص رومیزی برای منزل رومیزی سنتی است. برای چیدمان میز در دکوراسیون‌های سنتی، باید از مدل‌های رومیزی سنتی استفاده کنید. مدل‌های دست‌دوز، صنایع دستی، پارچه‌های سنتی مثل ترمه یا پارچه‌های خاتم‌کاری‌شده و انواع مختلف مدل‌ سنتی رومیزی گزینه‌های پیش روی ‌شما هستند.

انواع رومیزی خاتم‌کاری و رومیزی‌های ترمه با رنگ‌های و طرح‌های بسیار متنوعی که دارند، بدون شک یک انتخاب عالی برای میز سنتی هستند. البته این مدل رومیزی‌ها را می‌توانید هم برای سبک‌های سنتی و هم برای سبک‌های امروزی و تلفیقی استفاده کنید.

مدل‌ های شیک و خاص رومیزی برای منزل

مدل رومیزی با سبک مدرن

اگر سبک دکوراسیون منزل‌ شما مدرن است، باید میز خود را نیز مدرن چیدمان کنید. بهترین کار استفاده از مدل‌های تک‌رنگ یا تنالیته‌ رنگی خنثی ا‌ست. اگر رومیزی‌های طرح‌دار را بیشتر دوست دارید، نباید به سراغ طرح‌های گل‌گلی و فانتزی بروید. این طرح‌ها برای دکوراسیون مدرن مناسب نیستند. بیشتر باید دنبال طرح‌های خطی و زاویه‌دار باشد.

مطلب پیشنهادی:  بهترین مکان برای نصب ساعت در خانه

مدل رومیزی با سبک فانتزی

مدل رومیزی دو تکه

بیشتر افراد برای انتخاب مدل رومیزی میز خاطره، مدل‌های دو تکه‌ای را به مدل‌های ساده‌ ترجیح می‌دهند. انتخاب مدل‌های دو تکه‌ای نیاز به دقت بیشتری دارد. باید دو مدل پارچه انتخاب کنید و توجه به هارمونی در رنگ، بافت و جنس آن‌ها بسیار مهم است.

به‌عنوان در یک دکوراسیون سنتی یا کلاسیک، می‌توانید یک رومیزی گرد ساتن نسبتا بلند را در زیر و سپس یک رومیزی ترمه سرمه‌دوزی شده کوتاه‌تر را روی آن قرار دهید.

مدل رومیزی دو تکه 

مدل رومیزی توری

رومیزی‌های توری هرگز جذابیت خود را از دست نمی‌دهند. این رومیزی‌ها برای هر سبکی مناسب هستند اما باید در انتخاب نوع توری دقت کنید.

مدل رومیزی توری

یک نظر

  1. ناشناس

    11 فروردین 1403 در 12:19 ب.ظ

    در.باره.رومیزی.برای.میز.بیضی.بنویسید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

نکات کلیدی برای دکوراسیون کرم و قهوه‌ای

همان‌طور که می‌دانید، کرم و قهوه‌ای در دیزاین خانه‌های ایرانی، جایگاه ویژه‌ای دارند و خیلی…