آرایش شب و روز با هم چه فرقی دارند؟

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آرایش روز و شب با هم فرق دارد، چراکه ویژگی‌های روز و شب با هم متفاوت هستند. شب‌ها نور کم است و فضای اطراف شما تاریک و کم‌نور است. اما روزها نور خورشید باعث روشنایی زیاد در فضای اطراف شما می‌شود.
آرایش شب و روز

آیا می‌دانید تفاوت آرایش شب و روز و اصولی که در آن وجود دارد چیست؟ می‌دانید که با رعایت آن‌ها می‌توانید آرایش بهتری داشته باشید؟ با رعایت تعدادی از تکنیک‌های آرایشی که در این مطلب از مجله دلتا بیان کرده‌ایم می‌توانید به آرایش خود جلای بیشتری دهید.

مهم‌ترین تفاوت‌های آرایش شب و روز

اصلی‌‎ترین تفاوتی که در آرایش شب و روز وجود دارد میزان مات بودن و براق بودن آن است. اینکه شما چه رنگی را در شب و چه رنگی را در روز انتخاب کنید، دارای اهمیت است. نوع و سبک آرایش انتخابی شما در شب و روز هم باید متفاوت باشد تا چهره‌ای زیبا و گیرا داشته باشید.

تفاوت آرایش چشم‌ها در روز و شب

ریمل

برای روز بهتر است از مقدار کمی ریمل استفاده کنید و فقط در حدی که مژه‌های خود را حالت دهید ریمل بزنید. اما در شب می‌توانید از مقدار زیادی ریمل استفاده کنید.

سایه

در روز بهتر است از سایه چشم‌های کم‌رنگ و ملایم استفاده کنید. اما در شب بهتر است از رنگ‌های غلیظ‌‎تر و تیره‌تر استفاده کنید چرا که رنگ‌هایی مانند صورتی روشن و شامپاینی در تاریکی شب نمای خاصی ندارند. آرایش چشم اسموکی، دودی و کلاسیک در شب می‌تواند چشمان شما را زیباتر نشان دهد. برای بهتر دیده شدن سایه از خشک نبودن پوست خود مطمئن شوید. همچنین برای درمان خشکی پوست می‌توانید مطلب روتین روزانه برای درمان خشکی پوست را مطالعه کنید.

خط چشم

برای روز بهتر است از خط چشم‌های نازک و در شب از خط چشم‌های پهن استفاده کنید. خط چشم‌هایی که در طول روز می‌کشید را خیلی دنباله‌دار نکشید، اما در شب از خط چشم‌های دنباله‌دار گربه‌ای می‌توانید استفاده کنید و جذابیت چشمان خود را بی‌اندازه کنید.

آرایش شب و روز

تفاوت رنگ رژلب

در روز بهتر است از رژلب‌هایی با رنگ روشن و ملایم استفاده کنید. این رنگ‌ها چهره شما را در روز سرحال نشان می‌دهند و باعث می‌شوند پوست صورت شما روشن و سرحال به‌نظر برسد. اما در شب بهتر است از رژلب‌هایی غلیظ‌تر و پررنگ‌تر مانند ارغوانی، زرشکی تیره، عنابی تیره، قرمز پررنگ، قهوه‌ای تیره و سرخابی پر رنگ استفاده کنید.

آرایش شب و روز

تفاوت رنگ رژگونه در آرایش شب و روز

در آرایش روز خود سعی کنید از رژگونه‌های ملایم مانند صورتی و کالباسی استفاده کنید. این رنگ‌ها درخشش و جذابیت خاصی به چهره شما می‌دهند و چهره شما را شاداب نشان می‌دهند. در شب هم بهتر است از رژگونه‌هایی که تناژ قهوه‌ای و آجری دارند استفاده کنید. رژگونه‌هایی به رنگ قهوه‌ای کم‌رنگ، مسی و برنزی گزینه‌های بسیار مناسبی برای شب هستند.

آرایش شب و روز

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه تکنیک‌های چاق شدن صورت با آرایش را می‌توانید مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۲:۱۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۶:۰۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۰ ب٫ظ

    نکات مفیدی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۲:۴۶ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۴:۵۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۳:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…