این چاه عجیب پر از پول است!

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جزیره بلوط، جزیره‌ای کوچک و جنگلی در خلیج ماهونه، آنسوی سواحل استان «نوا اسکوشیا» در کاناداست. از دهه ۱۸۰۰ شایعاتی پیچیده بود که در این جزیره گنجینه‌ای مخفی شده است.
cas این چاه عجیب پر از پول است!

هنوز خبرهای این گنج تایید نشده بود که شش نفر جان خودشان را در راه پیدا کردن این گنج از دست دادند و عده‌ای هم در تلاش برای رسیدن به این گنج مخفی، پول زیادی خرج کردند. این چاه که همه می‌گویند پول و گنج زیادی در آن وجود دارد، به چاه پول معروف است. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با چاه پول در کانادا آشنا شوید.

چاه پول در کانادا

تجسم کنید وارد یک جزیره دورافتاده شده‌اید، جزیره‌ای که همه فکر می‌کنند دزدان دریایی گنجینه‌های ازشمند خود را در گوشه و کنار آن پنهان کرده‌اند. در حال گشت و گذار در این جزیره هستید که ناگهان چشمتان به یک فرورفتگی روی سطح زمین می‌افتد! مطمئنا اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد این است که اینجا همان محل اختفای گنجینه‌های ارزشمند است! این ماجرا همان چیزی است که برای شخصی به اسم «دانیل مک جینیس» اتفاق افتاد.

چاهی پر از گنجینه

او آنقدر هیجان‌زده شد که دوستانش را خبر کرد تا با هم این محل را حفر کنند و دستشان به گنج پنهان آن برسد. همین‌طور که زمین را می‌کندند چیزهایی می‌دیدند که آن‌ها را برای کندن بیشتر امیدوارتر می‌کرد. همه شواهد و مدارک خبر از گنج ارزشمندی در این محل می‌داد.

داستان حفر کردن چاه پول

حفر بیشتر چاه دیگر از عهده آن‌ها بر نمی‌آمد. پس برای حفاری بیشتر دست به دامن کمپانی «آنسلو» شدند. این شرکت نیروهایی را بسیج کرد و به اطراف این چاه فرستاد. آن‌ها همانطور که بیشتر حفر می‌کردند چشمشان به چوب‌های بلوط، پوست نارگیل، خاک رس، زغال سنگ و یک عالمه نشانه‌های مرموز می‌افتاد. وقتی به ارتفاع ۲۴ متری رسیدند خیال کردند که به یک جعبه چوبی رسیده اند اما هیجان آن ها خیلی زود فروکش کرد چون چاه در طول شب پر از آب شد

بعدها این طور فرض شد که کسانی که گنج را در اینجا پنهان کرده‌اند این تله‌های آبی را در اینجا کار گذاشته‌اند تا دست کسی به این گنج نرسد.

چاه پر پول در کانادا

راز این چاه کشف شد

به خاطر وجود همین جریان شدید آب است که تا به حال بعد صدها سال کسی نتوانسته به داخل آن برود و اعماقش را کشف کند. سال ۱۹۶۵ بود که محققی تصمیم گرفت راز این چاه عجیب را کشف کند. او در میان کند و کاوش‌هایش به یک قیچی با قدمت ۳۰۰ سال رسید. اما از آن جایی که رسیدن به اعماق چاه ممکن نبود در سال ۱۹۷۶ یک لوله مجهز به دوربین به اعماق چاه فرستاده شد و تصاویری اسرارآمیز از اعماق چاه به دست آمد. تصاویری از دست قطع شده، جسد انسان، چندین صندوقچه گنج که همه را به شگفت‌زده کرد.

چاه پول در کانادا

بعد از اینکه با دیدن این صندوقچه‌ها وجود گنج در این چاه به اثبات رسید چندین غواص روانه چاه شدند اما باز هم جریان شدید آب مانع ادامه کار شد. آن‌ها سعی کردند با حفر چاه موازی در کنار این چاه به گنج برسند. اما این چاه‌ها هم بعد از رسیدن به ارتفاع مشخص پر از آب می‌شد. انگار دزدان دریایی با پنهان کردن گنج در این چاه کاری کرده‌اند که دست هیچ کس جز خودشان به این گنج‌ها نرسد!

چاه پر از گنج

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۰ در ۹:۴۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۱:۳۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۰:۱۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۸:۴۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…