تنقلات خوشمزه، ولی بدون قند

۱۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تنقلات بدون قند خوراکی‌های لذیذ و میان وعده‌هایی هستند که سطح قند آن‌ها پایین است یا بدون قند تهیه می‌شوند. افراد دیابتی بهتر است از این مواد غذایی بهره ببرند تا بتوانند به‌راحتی سطح قند خونشان را کنترل کنند.
تنقلات بدون قند خوشمزه

مجله دلتا در این مطلب به معرفی تنقلات بدون قند خوشمزه و لذیذ می‌پردازد. مصرف این مواد غذایی برای افرادی که به سلامتی‌شان اهمیت می‌دهند یا با بیماری دیابت دست‌وپنجه نرم می‌کنند، مفید خواهد بود.

پاپ کورن (ذرت بو داده)

خوردن پاپ کورن به‌عنوان یکی از تنقلات سالم و همیشه لذت‌بخش بوده و به علت مغذی بودن می‌تواند اشتها را کنترل کند. پاپ کورن سرشار از فیبر است و بعد از خوردن مقدار مشخصی از آن احساس سیری به شما دست می‌دهد.

پاپ کورن

کره بادام‌زمینی

کره بادام‌زمینی یک خوراکی بسیار خوشمزه و لذت‌بخش است. برند‌هایی از کره بادام‌زمینی هستند که فقط شامل مغز‌ها هستند و روغنی به آن اضافه نشده است، این برند‌ها برای افراد دیابتی مناسب‌تر هستند.

کره بادام زمینی

 ماست

این ماست دقیقا همان ماست سر سفره است که اغلب ایرانیان آن را بخش اصلی و مهمی از خوراک روزمره می‌دانند. ماست و به‌خصوص ماست یونانی یک خوراکی سرشار از کلسیم بوده و به دلیل میزان کربوهیدرات کمی که دارد یکی از تنقلات بدون قند سالم و مناسب برای افراد دیابتی است.

ماست

میوه خشک

خشک‌کردن میوه درگذشته رواج بیشتری داشته است. میوه‌های خشک طعم متفاوتی به شما ارائه می‌دهند و استفاده از آن‌ها بسیار توصیه می‌شود.

میوه خشک

کشمش و مویز

این گروه از تنقلات که استفاده از آن درگذشته نیز بسیار مرسوم بوده، کمک بسیاری به کنترل قند خون می‌کند. علاوه بر این انرژی‌بخش نیز هستند و افراد می‌توانند در موقعیت‌های مختلف و طبق توصیه برخی از پزشکان سه وعده در روز کشمش و مویز میل کنند تا میزان انرژی خوبی دریافت کنند.

توت

ازجمله ویژگی‌های توت این است که هم به‌صورت تازه و هم به‌صورت خشک‌شده می‌توان از آن استفاده کرد و در دو حالت خواص و فواید بسیاری به همراه دارد. این منبع انرژی که مصرف آن سرگرم‌کننده نیز است، سرشار از ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و فلاونوئید‌ها بوده و برای افرادی که از بیماری دیابت رنج می‌برند مناسب خواهد بود.

آجیل بدون نمک

یکی از بهترین تنقلات بدون قند خوشمزه آجیل است. تمام آجیل‌ها سرشار از پروتئین، فیبر و چربی‌های سالم بوده و برای افراد بسیار مناسب هستند. در میان آجیل‌ها، گردو با میزان بالای اسید‌های چرب امگا ۶ و امگا ۳ جزو بهترین گزینه‌ها برای افراد است. برای آشنایی با خواص بیشتر گردو مطلب خواص معجزه‌آسای گردو که قطعا نمی‌دانید را بخوانید.

تنقلات سالم

هوموس

هوموس خوراکی یا حمص یک غذای ساده و لذیذ است که ارده، نخود پخته، سیر و روغن زیتون از اصلی‌ترین مواد تشکیل‌دهنده آن هستند. این غذای مدیترانه‌ای_ عربی که این روز‌ها طرفداران زیادی دارد، بسیار مقوی و سالم بوده و سرشار از پروتئین و چربی غیراشباع است. هوموس تاثیر زیادی بر سلامت قلب دارد و می‌توان آن را به‌عنوان تنقلات بدون قند در میان وعده‌ها میل کرد.

هوموس بدون قند

اسموتی خانگی

تهیه اسموتی در منزل کار بسیار ساده و کم‌هزینه‌ای است. میوه‌های موردعلاقه خود را تهیه‌کرده و با یک ترکیب جذاب، یک نوشیدنی لذت‌بخش برای خودتان درست کنید. میوه‌ها بهترین تنقلات بدون قند برای افراد هستند.

بدون قند خوشمزه

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می‌کنیم مطلب نشانه‌ سرگیجه‌های خطرناک را بشناسید را بخوانید.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۲:۵۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۶:۲۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۶:۳۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۳:۲۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۱ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۷:۴۱ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۲:۰۴ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۸:۱۸ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۸:۱۸ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۵:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…