۷ آباژور خاص که اتاق خواب شما را رمانتیک می‌کنند

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آباژورهای شیک دکوراسیون منزل شما را زیر و رو می‌کنند و ما به راحتی به شما این اطمینان را خواهیم داد که اصلا از حضور آن‌ها در فضای اتاق خواب پشیمان نخواهید شد.
آباژورهای مناسب اتاق خواب منزل

مگر می شود از آباژورها و حس آرامش دهنده آن ها در اتاق خواب به راحتی گذشت؟ اگر نمی‌دانید که چگونه باید این عناصر زیبای آرامش دهنده را به اتاق خواب خود بیاورید همراه ما باشید در این مطلب از مجله دلتا به معرفی آباژورهای مناسب اتاق خواب منزل می‌پردازیم.

آباژورهای اتاق خواب آویزان از سقف

اگر می‌خواهید دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما متفاوت باشد، به جای آباژورهای رومیزی می‌توانید از آباژورهای سقفی استفاده کنید. این آباژورها می‌توانند سیم‌های بلندی داشته باشند و از سقف تا کنار تخت خواب شما پایین بیایند. جلوه مدرن این آباژورها را به سادگی نمی‌توان نادیده گرفت.

آباژورهای مناسب اتاق خواب منزل

آباژورهای اتاق خواب سقفی پایه کوتاه

یکی از آباژورهای مناسب اتاق خواب منزل آباژورهای سقفی بوده که می‌توانند پایه و سیم‌های کوتاه داشته باشند و بعد با ایده‌های شما تزیین شوند. این آباژورها دارای پایه های کوتاه هستند اما به وسیله پارچه‌های بلندی که در اطراف آن‌ها نصب شده است، به نظر می رسند که بسیار بلند هستند. آباژورهای بلند چهره‌ای لوکس به اتاق خواب شما می‌دهند. شما می‌توانید این آباژورها را خودتان بسازید.

آباژورهای مناسب اتاق خواب منزل

آباژورهای اتاق خواب با دو سبک طراحی

هیچ اشکالی ندارد که از دو آباژور با دو سبک طراحی استفاده کنید. حتما که همه چیز نباید با هم ست باشند. گاهی وقت‌ها هم یک آباژور با سبک مدرن و یک آباژور با سبک صنعتی حسابی با هم جور می‌شوند.

آباژورهای اتاق خواب با دو سبک طراحی

آباژورهای دیواری

اتاق خواب شما آن قدر کوچک است که نمی‌توانید میزهای پاتختی را در آن جای دهید؟ خب اگر این میزها در اتاق نباشند باید قید آباژورهای خود را هم بزنید، ولی ما به شما یک ترفند دکوراسیونی پیشنهاد می‌دهیم تا بتوانید در اتاق کوچک خود از نعمت وجود آباژورها بهره مند شوید، آن هم استفاده از آباژورهایی دیواری است که هیچ احتیاجی به میزها ندارند.

آباژورهای دیواری

آباژورهای تک در اتاق خواب

یکی دیگر از قوانینی که می‌توانید زیر پا بگذارید این است که تنها از یک آباژور در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود استفاده کنید. کافی است تنها یک میز در اتاق بگذارید و از همان هم به‌عنوان میز آرایش و جایی برای قرارگیری آباژورها استفاده کنید.

آباژورهای تک

آباژورهایی با رنگ‌های فانتزی

تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که چگونه با آباژورها می‌توانید اتاق خود را چشمگیرتر کنید؟ جواب این است که اگر آباژورهایی با رنگ‌های فانتزی انتخاب کنید دقیقا به هدف خود خواهید رسید. برای آشنایی با رنگ‌های پرطرفدار در دکور منزل به مطلب پرطرفدارترین رنگ‌ها در دکور منزل شما سر بزنید.

آباژورهایی با رنگ‌های فانتزی

آباژورهایی با پایه‌های بلند در اتاق خواب

آیاژورهای ایستاده در اتاق خواب، برای هر سبک و سلیقه‌ای مناسب است. اگر فضای کافی در کنار تخت‌خواب دارید، می توانید دو آباژور ایستاده در کنار تخت خود قرار دهید.

آباژورهایی با پایه‌های بلند

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه منزل را زیباتر از قبل چیدمان کنیم؟ را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۲:۴۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۳:۴۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۷:۴۰ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۸:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…