این ۵ وسیله را حتما از خانه خود دور کنید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای جذب چیزهای خوب و انرژی‌های مثبت در زندگی باید از حذف برخی از وسایل منزل خود شروع کنید. بعضی وسایل در خانه دارای انرژی‌های منفی هستند که نمی‌دانید.

شاید بسیاری از افراد باور نداشته باشند اما وجود بعضی از وسایل در منزل می‌تواند با انرژی منفی یا مثبت همراه باشد. باید از قرار دادن بعضی از اجسام و وسایل در منزل خودداری کنید زیرا با خودشان انرژی منفی به همراه دارند. در این مطلب از دلتامگ به بیان عوامل ایجاد کننده انرژی منفی در منزل می‌پردازیم.

وسایلی از پوست یا بدن حیوانات

اگر عاشق پوست ببر، پوست مار، عاج فیل و لوازم این چنینی هستید، بهتر است که تجدید نظر کنید. نگه داشتن بخش‌هایی از بدن یک حیوان مرده، فرقی هم ندارد کدام قسمت بدنش باشد، اشتباه است. در واقع یک نوع انرژی مرده را در خانه به جریان می‌اندازد.

وسایلی از پوست یا بدن حیوانات

ظروف شکسته

یکی از عوامل ایجاد کننده انرژی منفی در منزل استفاده از ظروف شکسته است. قطعا برای همه ما پیش می‌آید که در منزل خود لیوان، بشقاب، کاسه یا هر ظرف شکسته دیگری داشته باشیم و به هر دلیلی آن‌ها را دور نیندازیم. اما ظروف شکسته یا حتی ترک خورده باعث جذب انرژی های منفی مثل ناراحتی می‌شوند.

پس حتما ظروف را در آشپزخانه چک کنید و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید که هیچ ترک یا لک و شکستگی بر روی آن‌ها وجود نداشته باشد. این ظروف را یا باید دور بیندازید یا این که تعمیر کنید.

عوامل ایجاد کننده انرژی منفی در منزل

هدایایی از سمت کسانی که دوستشان نداریم

بسیاری از اوقات هست که ما افرادی را دوست نداریم و از روی رودربایستی با آن‌ها رفت و آمد می‌کنیم یا از قبل چیزی از آن‌ها هدیه گرفتیم. بهتر است که وسایل گرفته شده از افرادی که دوستشان ندارید را در معرض دید قرار ندهید زیرا ناخواسته به شما انرژی منفی انتقال می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:  تبدیل شوفاژ به کنسول تنها با 6 حرکت ساده!

افرادی که به شما حرف تلخی زدند یا یادآور حادثه‌ای تلخ برای شما هستند، نباید وسایلشان در منزل شما باشد. می‌توانید این وسایل را به شخص دیگری هدیه دهید یا بفروشید.

عوامل ایجاد کننده انرژی منفی در منزل

گل خشک، پژمرده یا گیاهان مصنوعی

اگر عاشق گل هستید و آن‌ها را داخل گلدان در منزل نگه می‌دارید، باید به نکاتی هم در این باره توجه کنید. مراقب باشید که این گل‌ها خشک و یا پژمرده نشده باشند. بسیاری از افراد به گل‌های خشک و مرده داخل گلدان توجه نمی‌کنند اما نباید آن‌ها را داخل منزل نگه دارید.

وجود گل و گیاه مصنوعی هم همین تاثیر منفی را دارد و مانع از رفت و آمد انرژی خوب در منزل شده و روی تعادل انرژی اثر منفی دارد. همچنین گل‌هایی شبیه به میخک صدپر را نباید در منزل نگه دارید؛ مگر این که باغچه داشته باشید.

گل خشک، پژمرده یا گیاهان مصنوعی

مجسمه‌های زیاد در دکور منزل

بسیاری از افراد به مجسمه علاقه زیادی دارند اما مجسمه‌ها حتی اگر سالم هم باشند، باز هم بهتر است کمتر در منزل نگهداری شوند. همچنین صورت این مجسمه‌ها نباید مقابل هم باشد زیرا ممکن است انرژی منفی را در خانه وارد کنند. انرژی منفی احتمالا از لحاظ ذهنی هم برای شما دغدغه ایجاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبل برای پذیرایی مربعی شکل

پذیرایی مربعی شکل، فضایی متناسب و کاربردی برای دورهمی‌ها و استراحت است. با چیدمان و دکوراس…