دانستنی‌های مهم تیپ اسپرت دخترانه + عکس

۱۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این که شما به‌عنوان یک دختر جوان زیبا و خوش استایل به‌نظر برسید اصلا کار دشواری نیست. یکی از سبک‌های لباس پوشیدن که مورد علاقه دختران جوان است، تیپ اسپرت است.
تیپ اسپرت دخترانه

بسیاری از دختران جوان به‌دنبال ترفندها و تکنیک‌هایی هستند که با استفاده از آن‌ها بتوانند یک تیپ اسپرت دخترانه و جذاب داشته باشند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و به دنبال این تکنیک‌ها هستید توصیه می‌کنیم این مطلب از مجله دلتا را از دست ندهید.

اصول تیپ اسپرت دخترانه

استفاده از لباس‌هایی با رنگ شاد

برخی افراد از پوشیدن رنگ‌هایی که تا به حال امتحان نکرده‌اند نگران هستند، اگر شما هم جزو این افراد هستید توصیه می‌کنیم از به‌کار بردن رنگ‌های شاد و رنگ‌هایی که تا به حال استفاده نکرده‌اید، نترسید. یکی از ویژگی‌های تیپ اسپرت دخترانه این است که از بلوزهای ساده و یا چهارخانه قرمز رنگ و همچنین شلوارهای جین آبی روشن استفاده کنند.

تیپ اسپرت دخترانه

از لباس‌های براق و مجلل استفاده نکنید

افرادی که می‌خواهند تیپی اسپرت داشته باشند نباید از پارچه‌های ساتن و براق استفاده کنند. برای اینکه روحیه جوانانه شما در تیپ شما مشخص باشد توصیه می‌کنیم تا جایی که امکان دارد از پارچه‌هایی برای لباس‌های خود استفاده کنید که دارای طرح ساده و همچنین رنگ‌های روشن هستند. توجه داشته باشید استفاده از لباس‌های پر زرق و برق نه‌تنها باعث می‌شود که فرد تیپ اسپرت نداشته باشد بلکه سن فرد را نیز بالاتر نشان می‌دهد.

تیپ اسپرت دخترانه

استفاده از نیم‌بوت در تیپ اسپرت دخترانه

یکی از دیگر از مواردی که می‌توانید در روزهای بارانی از آن استفاده کنید استفاده از نیم‌بوت است. برعکس استفاده از بوت که به شما ظاهر رسمی‌تری می‌دهد استفاده از نیم‌بوت می‌تواند به شما ظاهری غیررسمی و اسپرت بدهد.

تیپ اسپرت دخترانه

استفاده از کوله پشتی

از جمله دیگر نکاتی که می‌تواند ظاهری اسپرت به شما ببخشد استفاده از کیف است. توجه داشته باشید که برای داشتن تیپ اسپرت نباید از هر نوع کیفی استفاده کنید بلکه باید از کوله پشتی استفاده کنید. به‌یاد داشته باشید که استفاده از کیف‌های مجلسی و براق بدترین گزینه برای تیپ‌های اسپرت است.

مجله دلتا

استفاده از مدل موی ساده در تیپ اسپرت دخترانه

این که شما چه مدل مویی داشته باشید که تپیی اسپرت داشته باشید مهم است. اگر موهای کوتاهی دارید به سادگی موهای خود را بیارایید و برای جمع کردن موها از گیره‌های بزرگ استفاده نکنید. اما اگر موهای بلندی دارید می‌توانید آن‌ها را به صورت دم‌اسبی ببندید یا اینکه می‌توانید با استفاده از سشوار آن‌ها را حالت دهید و باز بگذارید.

استفاده از آرایش ساده و ملایم

یکی دیگر از مواردی که برای داشتن تیپ اسپرت دخترانه و جذاب باید به آن توجه داشته باشید آرایشی است که شما دارید. برای اینکه تیپی اسپرت داشته باشید آرایش شما نباید غلیظ و زننده باشد. نکته‌ای که در مورد آرایش همراه با تیپ اسپرت باید به آن اشاره کنیم این است که مانند مدل مو، تکنیک‌های آرایشی شما نیز باید به گونه‌ای باشد که ظاهر شما را همچنان طبیعی نگه دارد.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه لباس‌های ضروری برای یک کمد زمستانی را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۰:۴۱ ق٫ظ

    شگفت زیبا مطالب مد نظرم بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۲:۴۵ ب٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۳:۵۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۴۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۱ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۰:۳۲ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۰ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…