این وسایل سنگی دکور منزل را شیک می‌کنند

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سنگ‌ها علاوه بر ظاهری لوکس و خاص، دوام بالایی دارند و با هر سلیقه و سبک دکوراسیونی به راحتی هماهنگ می‌شوند.
استفاده از سنگ در دکوراسیون داخلی منزل

سنگ یکی از مصالح پرکاربرد در منزل است. شاید در نگاه اول یاد کفپوش سنگی و یا کانتر سنگی آشپزخانه بیفتید ولی از کاربردهای دیگر سنگ در منزل انواع وسایل سنگی هستند که هم به شکل کاربردی و هم مانند یک وسیله دکوری می‌توانند در خانه شما باشند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده‌های استفاده از سنگ در دکوراسیون داخلی منزل می‌پردازیم.

وسایل سنگی منزل، از میز جلومبلی تا سنگ‌های دکوری

به جز دیوارپوش‌ها و کفپوش‌های سنگی که کاربرد زیادی در دکوراسیون داخلی دارند، برخی از وسایل دیگر مانند انواع میز جلومبلی، ظروف سنگی، استندهای پذیرایی سنگی، اکسسوری‌های سنگی و سنگ‌های تزیینی را نیز می­‌توان در منزل استفاده کرد. همچنین انواع سینک سنگی ظرفشویی و کاسه روشویی سنگی هم از موارد کاربرد سنگ در منزل هستند.

استفاده از سنگ در دکوراسیون داخلی منزل

وسایل سنگی خانه، حتی در مبلمان

یکی از وسایلی که سنگ در آن‌ها استفاده می­‌شود، میزهای جلومبلی است. حتی می‌­توان با تراشیدن سنگ‌های بزرگ، صندلی‌هایی سنگی برای محوطه و فضای باز یا حتی داخل منزل طراحی کرد. هرچند این نوع صندلی­‌ها جابه­‌جایی راحتی نخواهند داشت. انواع میزهای جلومبلی در بازار وجود دارند که سطح رویی آن‌ها از سنگ­‌های صیقل یافته ساخته شده است.

استفاده از سنگ در دکوراسیون داخلی منزل

ظروف سنگی جدید، کاربرد دارند؟

احتمالا این روزها که در بازار به دنبال خرید ظروف جدید هستید، با ظروف سنگی جدید روبرو شده‌­اید. برای یک پذیرایی جذاب از مهمان­‌های خود، انواعی از ظروف پذیرایی سنگی را تهیه کنید. بله این ظروف کاملا قابل استفاده و محکم هستند. برخی از انواع ظروف سنگی به شکل­‌های منظمی در آورده شده‌اند یا دسته و پایه­‌هایی فلزی بر روی آن‌ها نصب شده که به آن‌ها استندهای پذیرایی هم گفته می­‌شود.

ظروف سنگی جدید

سنگ تزیینی کوچک

یکی از راه‌های استفاده از سنگ در دکوراسیون داخلی منزل سنگ­‌های تزیینی است. این سنگ‌ها در ابعاد و رنگ‌های مختلف می‌توانند در طراحی دکوراسیون منزل استفاده شوند. به‌طور مثال شما می‌توانید برای تزیین میز کنسول، چند سنگ صیقلی و در اندازه‌های مختلف را در کنار همدیگر قرار بدهید و جایی برای آن‌ها در گوشه‌­ای از میز کنسول در نظر بگیرید. ترکیب عناصر طبیعی مانند سنگ‌های دکوری و گیاهان بسیار جذاب خواهد بود.

وسایل سنگی منزل، یک آبنمای خاص

یکی از وسایل دکوری که می‌تواند منزل شما را جذاب کند، آبنمای سنگی است. آبنماهای سنگی در ابعاد مختلفی وجود دارند و برای خانه‌ه­ایی که فضای کافی برای قرار دادن آبنما داشته باشند، انتخاب خوبی است. هرچند آبنماهای کوچک هم وجود دارند که حتی بر روی یک میزی که در گوشه‌ای از نشیمن قرار دارند جا می‌شوند. یک آبنما می‌تواند کاملا سنگی باشد یا از سنگریزه‌های تزیینی برای داخل آب استفاده شود. سنگریزه­‌ها در کنار آب، حسی از یک رودخانه را تداعی می‌کنند.

وسایل سنگی خانه، مجسمه سنگی دوست دارید؟

مجسمه­‌ها یکی از اکسسوری­‌هایی هستند که سبک­‌های مختلفی در طراحی آن‌ها دیده می‌­شود. در فروشگاه‌های اکسسوری مجسمه‌های سنگی مدرن هم دیده می‌­شوند که می‌تواند برای منزل شما مناسب باشد. مجسمه سنگی سفید یا سیاه، یک اکسسوری شیک است. همچنین انواعی از گلدان­‌ها برای گیاهان آپارتمانی از جنس سنگ هستند. این نوع گلدان­‌ها ابعاد مختلفی دارند و بستر خوبی برای گیاهان آپارتمانی شما خواهند بود.

مجسمه سنگی در منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز از این گیاهان آپارتمانی در منزل استفاده نکنید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۶:۱۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۰ در ۵:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…