۶ نکته طلایی برای چیدمان منزل شیک

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل درست و الهام بخش اولین چیزی است که در وهله اول ورود میهمانان به خانه شما تحسین آن‌ها را بر می‌انگیزد.
روش های چیدمان منزل شیک

می‌توانید با رعایت قوانین و اصول دکوراسیون منزلی شیک و همه چیز تمام داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان روش های چیدمان منزل شیک می‌پردازیم.

انتخاب لوستر و نور آویز جذاب

چراغ ها و لوسترها می‌توانند باعث بهتر یا بدتر شدن طراحی داخلی و چیدمان منزل شیک شوند. اگر می‌خواهید دکوراسیون بی نقصی داشته باشید بی شک باید لوسترها و نورآویزهای درستی انتخاب کنید. برای طراحی‌های مدرن بهترین انتخاب نورآویزها هستند. چراغ‌های آویزی که توجه را به خود جلب کنند و زیبایی بصری داشته باشند.

روش های چیدمان منزل شیک

استفاده از اشیای براق

یکی از بهترین روش های چیدمان منزل شیک استفاده از دکوری‌های براق مانند ظروف و دکوری‌های کریستالی، برنجی، برنز، استیل و غیره است. این اشیا اگر درست استفاده شوند بسیار تاثیرگذار خواهند بود. استفاده از بوفه یا کمدهای بزرگ مخصوص دکوری برای خانه‌های بزرگ و دکوراسیون سنتی مناسب هستند. می‌توانید از اشیای براق در اتاق‌ها، روی میز عسلی یا میزهای خاص تزیینی و غیره استفاده کنید.

روش های چیدمان منزل شیک

تزیین با گیاهان بلند و یا بزرگ

استفاده از گیاهان چه در داخل خانه چه بیرون از آن یکی از روش‌های زیبا و متمایز کردن آن محسوب می‌شود. می‌توانید از چند گلدان با گیاهان بلند یا بزرگ در راهرو یا نشیمن استفاده کنید. گیاهان آپارتمانی متناسب با هر بودجه ای به راحتی قابل استفاده در منزل هستند. اگر بیشتر زمان خود را در بیرون منزل هستید و زمانی برای رسیدگی به گیاهان ندارید استفاده از کاکتوس های تزیینی یا بامبوهای بلند در گلدان بزرگ بهترین انتخاب برای شما هستند.

تزیین با گیاهان بلند و یا بزرگ

استفاده از رنگ های الهام بخش

مواظب باشید که انتخاب رنگ اشتباه می‌تواند ایده اولیه طراحی شما را از بین ببرد. اگر می‌خواهید دکوری متفاوت و خاصی داشته باشید از رنگ‌های خنثی دوری و رنگ‌های خاص و الهام بخش را انتخاب کنید. سعی کنید فضای منزل سرد به‌نظر نرسد. در انتخاب پرده‌ها، رنگ کاغذ دیواری و دکوری‌ها از رنگ‌های طبیعت و گرم استفاده کنید تا فضایی گرم و صمیمی داشته باشید.

استفاده از رنگ های الهام بخش

استفاده از میز کنسول در لابی

میهمانان شما ابتدا از لابی عبور می کنند و یکی از ترفندهای متمایز سازی دکوراسیون استفاده از میز کنسول در یک  طرف سالن است. یک کنسول قدیمی تهیه کرده و با اشیای شیک تزیین کنید. آن را شلوغ نکنید تا اشیای دکوری شلوغ و در هم و برهم به‌نظر نرسد. مدل‌های بیشتر میز کنسول را در مطلب هفت میز کنسول شیک و مدرن برای دکور منزل ببینید.

استفاده از میز کنسول در لابی

استفاده از صندلی های خاص

استفاده از صندلی‌های زیبا در نزدیکی ورودی هم می‌تواند دکوراسیون شما را جذاب و هم می‌تواند هنگام پوشیدن کفش به شما کمک کند. یک یا دو صندلی شیک یا نیمکت در رنگ‌های مکمل و کنسول کنار آن را فراموش نکنید. هر چیزی که انتخاب کردید مطمئن شوید که تاثیر به‌سزایی بر روی میهمانان شما می‌گذارد. تعادل رنگ‌ها را در نظر بگیرید. ریسک پذیر باشید و مدل‌ها و رنگی خاص را انتخاب کنید.

استفاده از صندلی های خاص

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ گلدان دیواری شیک و مدرن برای دکور منزل را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۷:۴۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…